امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34871 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

چندی پیش طی مراسمی در شهر لندن رونمایی شدند؛

آغاز فروش سری Huawei Mate 20 در بازار برخی کشورهای خاورمیانه توسط هواوی

خبرایران: هواوی، آغاز فروش سری Huawei Mate 20 در بازار برخی کشورهای خاورمیانه را اعلام کرد؛ در کنار انتظار برای عرضه این سری، بسیاری نیز در پی انتشار امتیاز DxOMark این گوشی‌ها هستند.
آغاز فروش سری Huawei Mate 20 در بازار برخی کشورهای خاورمیانه توسط هواوی

به گزارش خیر ایران، با توجه به اینکه گوشی‌های سری میت ۲۰ هواوی شامل میت ۲۰، میت ۲۰ پرو، میت ۲۰ ایکس و میت ۲۰ آر اس پورشه دیزاین چندی پیش طی مراسمی در شهر لندن رونمایی شدند، بسیاری از مشتاقان و رسانه‌ها در انتظار انتشار لیست جدید DxOMark هستند تا جایگاه جدید گوشی‌های پرچم‌دار سری Huawei Mate را در این لیست ببینند. هواوی در جریان برگزاری کنفرانس خود در شهر لندن مذکور هواوی ادعا کرد که امتیاز سری Huawei Mate 20 در DxOMark، رکورد جدیدی را در این لیست ثبت خواهد کرد؛ رکوردی که احتمالاً بسیاری از رقبا را حیرت‌زده می‌کند.  

به هر حال شرکت DxOMark، دیر یا زود لیست مربوط به ارزیابی دوربین‌های سری Huawei Mate 20 را منتشر خواهد کرد؛ اما نکته‌ی جالب‌توجه این است که بهترین رکورد با ۱۰۹ امتیاز، هم‌اکنون نیز متعلق به یکی از محصولات هواوی یعنی Huawei P20 Pro است و برندهای دیگر با اختلاف چند امتیازی پس از این مدل ایستاده‌اند.

هواوی همچنین در مراسم رونمایی از سری Mate 20، فهرستی از ویژگی‌های بی‌رقیب این گوشی‌ها را معرفی کرده که در این بین می‌توان به سخت‌افزارهای به‌کاربرده‌شده در دوربین این گوشی‌ها اشاره کرد. برای مثال Huawei Mate 20 Pro با استفاده از سنسور زاویه باز ۴۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، سنسور زاویه باز ۲۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و همچنین لنز تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 قادر است تا سه‌برابر زوم اپتیکال پشتیبانی کند. از دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر این گوشی می‌توان به قابلیت عکس‌برداری از فاصله‌ی ۲.۵ سانتی‌متری، همچنین به‌کارگیری هوش مصنوعی برای تصویربرداری بهتر همراه با تنظیمات اتوماتیک نور، رنگ و غیره اشاره کرد.

در مقابل Huawei Mate 20 Pro با امکان پشتیبانی از دوربین ۲۴ مگاپیکسلی به هوش مصنوعی، مدل‌سازی در لحظه و  تجربه‌ی کاربردی واقعیت افزوده یا AR مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های بی‌نظیر این گوشی می‌توان به قابلیت تشخیص چهره‌ی سه‌بعدی و اثر انگشت به‌صورت هم‌زمان اشاره کرد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب