امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34853 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۵:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سامانه خدمات بانکی نابینایان در بانک قرض الحسنه مهر ایران

خبرایران: سامانه ارائه خدمات بانکی نابینایان با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان نابینا و سهولت بهره‌مندی این قشر از خدمات بانکی، در شعبه طالقانی بانک قرض الحسنه مهرایران افتتاح شد.
سامانه خدمات بانکی نابینایان در بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، این سامانه، با حضور سلیمان توکلی و حسن تلیکانی اعضای هیات مدیره، جمعی از روسای ادارات مرکزی، رییس شعبه طالقانی، دکتر کاظم نظم ده مدیرکل دفتر توانمندسازی معلولین سازمان بهزیستی کشور و مسئولین شرکت دانش بنیان پکتوس به بهره برداری رسید.

سامانه خدمات بانکی نابینایان پیش از این، در شعبه مرکزی استان خراسان رضوی بانک قرض الحسنه مهرایران نیز راه اندازی شده و این اقدام در شعب سراسر کشور در حال توسعه است.
با استفاده از این سامانه مشتریان نابینا بدون نیاز به حضور همراه می توانند، فرم های درخواست انواع عملیات بانکی مانند: افتتاح حساب، دریافت وجه، واریز وجه، خدمات کارت و ...، را با استفاده از ورودی و خروجی های صوتی و بریل تکمیل نموده، سپس فرم های تکمیل شده توسط چاپگر باجه پرینت و برای انجام عملیات در اختیار مسئول مربوطه قرار می‌گیرد.

سامانه خدمات بانکی نابینایان شامل دستگاه برجسته نگار و نرم افزار فرم های بانکی می باشد که دارای صفحه کلید و نمایشگر بریل بوده و تکمیل فرم های بانکی با استفاده از صفحه کلید توسط نابینایان انجام می شود.

همچنین، نرم افزار فرم های بانکی روی رایانه باجه نصب شده و خروجی صوتی فارسی روی تمامی قسمت های فرم های بانکی فعال است.
شایان ذکر است، اقدامی رییس اداره کل سازمان و برنامه ریزی، طبلشی رییس اداره کل پشتیبانی، رنجبر رییس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی و فرجی رییس شعبه طالقانی بانک قرض الحسنه مهرایران نیز در این مراسم حضور داشتند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب