امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34844 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انتخاب برگزیدگان نخستین سوگواره عکس فرهنگ عاشورایی

خبرایران: جلسه داوری نخستین سوگواره عکس فرهنگ عاشورایی با همکاری یونسکو و با حمایت گروه صنعتی و پژوهشی زر در سالن کنفرانس پالایشگاه غلات زر برگزار شد.
انتخاب برگزیدگان نخستین سوگواره عکس فرهنگ عاشورایی

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام گروه صنعتی و پژوهشی زر، رضا رجبی، دبیر سوگواره عکس فرهنگ عاشورایی ضمن معرفی اهداف سوگواره و استقبال بی‌نظیر هنرمندان گفت: این سوگواره با هدف اعتلای مفهوم غنی عزاداری در فرهنگ ایرانی می‌کوشد جلوه‌هایی ناب از عشق و دلدادگی مردم ایران در مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله (علیه‌السلام) را به تصویر بکشد و با برگزاری نمایشگاه در داخل و خارج از کشور، فرهنگ واقعی و اصیل خود را به نمایش بگذارد.

وی گفت: ۶۱۲ عکاس با ارسال ۳ هزار و ۱۲ اثر هنری در این سوگواره شرکت کردند و وارد مرحله داوری شده‌اند که از این تعداد ۵۰ عکس انتخاب می‌شود.

رجبی افزود: مراسم اهدا جوایز برگزیدگان و گشایش نمایشگاه آثار منتخب در نیمه دوم آبان‌ماه و با حضور محمود عبدالحسینی، کمال‌الدین شاهرخ و رجبعلی قهرمانی به عنوان اعضا هیات داوران برگزار می‌شود .

در پایان این جلسه ۵۰ عکس انتخاب و از این میان ۱۰ نفر برگزیده شدند.

 
زر

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب