امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34819 تاریخ انتشار: دوشنبه ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی بانک HSBC از ساعت هوشمند در شعب اصلی

خبرایران: بانک HSBC اعلام کرد که از طرح آزمایشی ساعت هوشمند سامسونگ درشعب اصلی بانک استفاده خواهد کرد.
رونمایی بانک HSBC از ساعت هوشمند در شعب اصلی

به گزارش خبرایران، شعبه بانک HSBC در منهتن قصد دارد در قالب طرحی آزمایشی، مدیرشعبه و برخی از بانکداران را به ساعت‌های هوشمند سامسونگ Gear S3 مجهز و بررسی کند که فناوری موبایلی چگونه می‌تواند عملیات‌های بانکی خُرد و تجربه مشتری را ارتقا دهد. قرار است دومین طرح آزمایشی در شعبه دبی اجرا شود و HSBC و سامسونگ پیش‌بینی می‌کنند این طرح بستر انجام این کار در شعب سراسر جهان را فراهم ‌کند.

هر ساعت هوشمندی که کارمندان بانک استفاده می‌کنند با اپلیکیشن سازمانی HSBC همسو شده و دو خدمت ارائه می‌دهد: پیگیری تجربه مشتری داخل شعبه و تسهیل ارتباط بین مدیر و کارکنان شعبه؛ زمانی که مشتری وارد شعبه می‌شود، یک کارمند از او استقبال می‌کند و می‌پرسد که چه‌کاری می‌تواند برایش انجام دهد. کارمند می‌تواند از پیام‌هایی که درون اپلیکیشن ساعت هوشمند قرار گرفته، برای ارسال هشدار آنی به همکاران داخل شعبه استفاده کند تا به درخواست مشتری پاسخ داده شود. فرد مذکور می‌تواند از ساعت خود برای پاسخ آنی ازجمله رد یا پذیرش درخواست استفاده کند.

ساعت‌های هوشمند ارتباط آنی را ممکن می‌کنند و زمان انتظار مشتریان را به حداقل می‌رسانند که موجب می‌شود مدیران بتوانند سریعاً به نیازهای کارکنان پاسخ دهند. به‌علاوه کارمندان می‌توانند در صورت نادیده گرفته شدن و نیاز به پشتیبانی به مدیر شعبه اطلاع بدهند. مدیر هم‌چنین می‌تواند با یک کارمند یا کل گروه داخل شعبه ارتباط برقرار کند.

این ساعت از شبکه LTE برای انتقال داده و صدا استفاده می‌کند و کارمندان می‌توانند یکدیگر را با ساعت‌های خود صدا بزنند. داده‌ها روی این ابزارها با امنیت Samsung Knox تأمین می‌شود. HSBC از زمان رونمایی از ساعت هوشمند خود به‌صورت آزمایشی در ماه سپتامبر، شاهد پیشرفت در تجربه مشتریان در انتظار و زمان پاسخ‌دهی بوده است. این دو عامل از مهم‌ترین مقیاس‌ها در ارزیابی خدمت‌رسانی به مشتری و رضایت او در بانکداری خرد سنتی هستند. HSBC قصد دارد این طرح آزمایشی را ازنظر کارایی فنی، پذیرش کاربر و تغییر زمان انتظار و پاسخ‌دهی بررسی کند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب