امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34755 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲:۳۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

توانمندسازی محرومین با هم افزایی بانک قرض الحسنه مهرايران

خبرایران : بنیاد برکت در تعامل با بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری«مدظله‌العالي» از طريق اجراي برنامه‌هاي محروميت‌زدايي و حمايت از طرح‌هاي مرتبط با پيشرفت و آباداني مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌يافته، امکان ورود جوامع محلي و زمينه رفع محروميت در شهرستان راور را فراهم كرده است.
توانمندسازی محرومین با هم افزایی بانک قرض الحسنه مهرايران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، بنیاد برکت با امضای تفاهمنامه همکاري با بانک قرض الحسنه مهرايران امكان پرداخت بيش از ۱۵۰۰ ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه با كارمزد ۳ الي ۴ درصد را براي نيازمندان مناطق محروم فراهم كرده است.

در این راستا، هر یک از افراد که توسط بنیاد برکت «وابسته به ستاد اجرایي فرمان امام (ره)» به شعب بانک قرض الحسنه مهرايران معرفي شوند بر اساس مندرجات معرفي نامه خود مي توانند تا سقف ۴۰۰ ميليون ريال تسهيلات قرض الحسنه با اقساط ۴۸ تا ۶۰ ماهه دريافت كنند.

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با هم افزایي بانک قرض الحسنه مهرايران به اشتغال زايي و رفع محروميت در مناطق محروم کشور از طريق پرداخت تسهيلات قرض الحسنه در حوزه هاي قالي بافي، پرورش دام هاي سبک و سنگين، خياطي، احداث پنل خورشيدي و غيره كمك مي كند.

این تفاهمنامه در ۲۳ شهرستان استان خوزستان و همچنین در استان های خراسان جنوبی (شهرستان نهبندان)، سيستان و بلوچستان (شهرستان هامون)، خراسان رضوي (شهرستان سرخس)، آذربايجان غربي (شهرستان تکاب) و کرمان (شهرستان راور) اجرايي شده است و تاکنون بالغ بر ۱۶۰۰ نفر از روستاييان براي استفاده از اين ظرفيت مالي به شعب بانک معرفي شده اند.

بانک قرض الحسنه مهرایران تا کنون از محل این تفاهمنامه در استان های خوزستان تعداد ۲۵۹ فقره، کرمان ۶۶۴ فقره ونیز در آذربايجان غربي تعداد۷۹ فقره تسهيلات قرض الحسنه پرداخت کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب