امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34739 تاریخ انتشار: شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

موکبی اختصاصی برای نوجوانان زائر اربعین + تصاویر

خبرایران: امسال موکب «برای یک دوست» در مسیر پیاده روی اربعین، جهت پذیرایی و ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان زائر اربعین حسینی راه اندازی شد و در روز های گذشته میزبان تعداد زیادی از نوجوانان شد.
موکبی اختصاصی برای نوجوانان زائر اربعین + تصاویر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی مرکز اوج کودک و نوجوان، امسال موکب «برای یک دوست» در مسیر پیاده روی اربعین، جهت پذیرایی و ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان زائر اربعین حسینی راه اندازی شد و در روز های گذشته میزبان تعداد زیادی از نوجوانان شد.

این موکب که دارای بخش های مختلفی است، با حضور نوجوانان حاضر در راهپیمایی از آنها می خواهد که برای یکی از نوجوانانی که به دلیل جنگ یا محرومیت امکان حضور در راهپیمایی اربعین را نداشته اند، هدیه ای ارسال کند.

در این غرفه که از بخش های مختلفی تشکیل شده است، نوجوانان با حضور در غرفه از امکانات سرگرم کننده آن استفاده می کنند و در پایان با کشیدن یک نقاشی و اهدای آن به یکی از نوجوانانی که تصویر و آلبوم آنها در غرفه موجود است، از غرفه خارج می شوند.

مرکز اوج کودک و نوجوان که پیشاپیش آدرس و راه ارتباطی با نوجوانانی که تصویرشان در آلبوم است را شکل داده، بعد از ایام اربعین این هدیه ها را برای آنها ارسال می کند تا یادگاری و خاطره ای باشد از راهپیمایی اربعین برای نوجوانانی که نتوانسته اند در این محفل حاضر شوند.

در ادامه بخشی از تصاویر از این غرفه را می بینیم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب