امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34718 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهندس محسن فهیمی پوردر نشست خبری اعلام کرد؛

شرکت صنایع غذایی برتر۵۰۰ نوع محصول تولید می کند/ ماهیت اصلی کارخانه های برتر تعاونی است/ خط لیبلینگ کلیه محصولات تولیدی برند برتر به 4 زبان دنیا صادر می شوند/ از بانک سپه گلایه داریم

خبرایران: مدیرعامل «شرکت نویدکاران» تولیدکنندۀ محصولات غذایی برترگفت:چشم انداز مجموعه کارخانه های برند برتر و هدف اصلی آن بهبود و ارتقای شرایط رقابت پذیری، ارتقای کیفیت تمامی محصولات برای عرضه بهتردربازارهای بین المللی وهمچنین شرکتی فعال تر ازقبل درنمایشگاههای خارجی و داخلی است
شرکت صنایع غذایی برتر۵۰۰ نوع محصول تولید می کند/ ماهیت اصلی کارخانه های برتر تعاونی است/ خط لیبلینگ کلیه محصولات تولیدی برند برتر به 4 زبان دنیا صادر می شوند/ از بانک سپه گلایه داریم

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری «شرکت صنایع غذایی برتر» به مناسبت روز جهانی غذا بعدازظهر روزچهارشنبه 25 مهرماه 1397 با حضور«مهندس محسن فهیمی پور» مدیرعامل صنایع غذایی برتر و اصحاب رسانه در کارخانه تولیدی شرکت صنایع غذایی برتربرگزارو دراین نشست خبری «مهندس محسن فهیمی پور» مدیرعامل صنایع غذایی برتر اظهارداشت: مجتمع صنایع غذایی برتربه صورت رسمی در سال 1373 تاسیس شده و اکنون در 20  سال فعالیت خود می باشد.

مدیرعامل صنایع غذایی برتر تصریح کرد: شرکت صنایع غذایی برتر درابتدا و در آغاز فعالیت خود بنا به پیشنهاد مجموعه فروشگاههای زجیره ای شهروند در سال ۶۵ به منظور بسته بندی آجیل و خشکبار و تامین نیاز مردم عزیز کشورمان در آن سال شروع به فعالیت نموده و تا به امروز موفق به ایجاد و تکامل مجموعه سبدغذایی کامل و جامع مبتنی با نیاز یک خانوار ایرانی می باشد قریب به ۵۰۰ نوع محصول متنوع شده اند.

 وی خاطرنشان کرد: در اوایل دهه هشتاد بود که با نظر هیئت رئیسه و سهامداران مجموعه تصمیم به تولید محصولات جدید گرفته شد که در این میان و طی قراردادی که با بیست شرکت ایرانی و کارخانه فعال دیگر در این زمینه منعقد شد موفق شدند سبد محصولات غذایی خود را کامل تر و جامع تر ازقبل کنندکه در همین راستا موفق به اخذ پروانه تولید محصولات جدید نیز شدند که در حال حاضر مجموعه کارخانه های صنایع غذایی برتر تولید کننده بیش از ۹۶درصد از محصولات خط تولید خود می باشد.

مهندس فهیمی پورعنوان داشت: ماهیت اصلی کارخانه های برتر تعاونی است به نام شرکت تعاونی نوید کاران شروع به فعالیت نموده و در حال حضر متشکل از 2 کارخانه بسته بندی و تولیدی می باشد. تنوع بالای محصولات تولیدی در کارخانه های شماره 1 و 2 صنایع غذایی برتر باعث شده که غنی ترین و کاملترین سبد غذایی را برای خانوار ایرانی تولید کند و تمام نیاز خانوار را ازسبد ترشیجات ، مرباجات، کنسروهای غیر گوشتی و کنسروهای غذایی،انواع شربتهای ارگانیک ، شوریجات ،  زیتون ، کشک ،قهوه ، خرما و زعفران و کنجد و سویا تامین و تولید کند.

وی ادامه داد: ظرفیت کارخانه شماره یک ۱۳هزار تن در سال و کارخانه شماره دو، ده میلیون کالا در سال می باشد، که با دارا بودن شبکه مویرگی پخش سراسری محصولات برترموفق به پوشش دهی نیاز کل کشورشدند که در این بین با شبکه های بزرگ زنجیره ای مانند فروشگاههای رفاه ، اتکا، هایپراستار در حال همکاری هستند.

مدیرعامل صنایع غذایی برترتاکید کرد: درحال حاضر موفق به صادرات محصولات خود به کشورهایی مانند کانادا، قطر، نروژ،اتریش ، دانمارک، هلند،آلمان ، استرالیا ، نیوزیلند وعراق هستند که  با راه اندازی باشگاه مشتریان و فروش اینترنتی سایر محصولات در جهت برداشتن گامی موثر برای خدمت رسانی بهتر به بخش عظیمی از مشتریان و مصرف کنندگان برند برتر می باشند.

وی یادآورشد: درحال حاضر خط لیبلینگ کلیه محصولات تولیدی برند برتر شامل مشخصات جامعی به 4 زبان دنیا بوده که  با درج جزییات کاملی از محصولات اعم از جدول انرژی ، بانداژمحصول به پوند و گرم موفق به رعایت تمامی استانداردهای مربوط به بسته بندی  و کیفیت بالای محصولات و کلاس تمامی این محصولات هستند.

مهندس فهیمی پورابرازداشت: در سال 1394 صنایع غذایی برتر موفق به ثبت یک رکورد جدید آن هم در زمینه اشتغال زایی جوانان این مرز و بوم از ۱۵۰ نفر به ۸۵۰ نفرشده و رتبه آماری ۵۰۰ درصدی در زمینه اشتغال جوانان شده و درحال حاضر۲۷ درصد ازسهم اشتغال کارخانه های صنایع غذایی برترازآن بانوان است و۳درصدازشاغلین درمقطع فوق لیسانس۲۱ درصد لیسانس۱۵درصد فوق دیپلم ۳۲ درصد دیپلم و ۲۹ درصد زیر دیپلم می باشند.

 وی افزود: واحد تحقیق و توسعه در زمینه بهبود فرمولاسیون و مزه محصولات و همچنین افزایش کیفیت محصولات بهترتمامی محصولات تولیدی خود تمام تلاش خود را با تجهیز نمودن به جدیدترین اطلاعات و دانش در زمینه آر اند دی هستند که موفق به کسب انواع استانداردهای بین المللی و همچنین آرم حلال برای اطمینان خاطر بیشتر هموطنان ایرانی مقیم خارج از کشورشده اند.

مدیرعامل صنایع غذایی برتر عنوان داشت: ما موفق به خرید ۳۰ هزار متر از اراضی اطراف مجموعه کارخانه های تولیدی خود شده ایم از افتتاح طرح های مجتمع که در قالب احداث و ایجاد گلخانه های برند برتر در جهت تولید محصولات گلخانه ای  و همچنین ایجاد طرح  بهره برداری از پسماند منابع آب مصرفی که بیشتر مورد مصرف در خط تولید کارخانه شماره 2  مجتمع می باشد.

وی اضافه کرد: در این میان با اعمال شیوه های جدید مدیریت  مصرف آب موفق به کاهش ۳۰ درصدی پرتی آب در کارخانه شماره 2 که اکثرا مربوط به تولید مرباجات و کنسروهای غیر گوشتی و ترشیجات می باشد و در همین جا لازم می دانم که گلایه ای را از بانک سپه داشته باشم این در حالی است که علیرغم حمایت بانک سپه در سال 1394  درارائه تسهیلات، ولی با تلاش یک سال گذشته ما برای بازپس گیری و آزادکردن قسمتی از وثیقه ولی با عدم تعامل و حمایت بانک مذکور مواجه بودیم .

مهندس فهیمی پور ادامه داد: یک سوم تعهدات مان را به بانک سپه پرداخت کردیم و انتظار داریم با جایگزینی وثیقه ملکی به سفته، بتوانیم برای راه اندازی نهایی و سرمایه در گردش تسهیلات دیگری را دریافت کنیم وتوقع ما این است که مسئولان فعلی بانک با سعه صدر بیشتری با تولیدکننده همکاری کنند و متاسفانه این بانک حاضر نیست وثیقه ۴۰ میلیاردی ما را آزادکنند و باید اضافه کنم که برای تکمیل طرح توسعه کارخانه ۱ به ۳۰ میلیارد تومان و در پروژه گلخانه ای هم ۱۰ میلیارد تومان نیاز است.

وی درپایان سخنان خود گفت: چشم انداز مجموعه کارخانه های برند برتر و  هدف اصلی آن بهبود و ارتقای شرایط رقابت پذیری، ارتقای کیفیت تمامی محصولات برای عرضه بهتر در بازارهای بین المللی  و همچنین شرکتی فعال تر ازقبل درنمایشگاههای خارجی و داخلی است، همچنین با درک کامل از شرایط فعلی اقتصادی حاکم در کشور خواستار حمایت بهتر و کاملتر دولت از صنایع قدیمی تولیدی و صاحب نامی همچون برند صنایع غذایی برتر هستیم و در این میان اصلا به دنبال سهم خواهی بیشتر نبوده و نیستیم.

بنابراین گزارش، «شرکت نویدکاران» تولیدکنندۀ محصولات غذایی برتر در سال ۱۳۷۳ تأسیس و به صورت رسمی در سال ۱۳۷۵ تولید خود را آغاز کرد. محصولات شرکت نویدکاران با نام تجاری «برتر» در محل کارخانه این شرکت توسط مجهزترین ماشین آلات بسته‌بندی، در قالب یک فرآیند کاملاً بهداشتی و پیشرفته در بخش‌های مختلف تولید می‌شود. از مهمترین ویژگیهای محصولات غذایی برتر، علاوه بر کیفیت مواد اولیه و بسته‌بندی‌های متنوع و زیبا، وجود سبد کاملی از انواع کالاهای مصرفی با یک نام تجاری است که در حال حاضر بزرگ‌ترین و متنوع‌ترین سبد مواد غذایی با یک نام تجاری در کشور است که این سبد می‌تواند بخش بزرگی از نیازهای مصرف‌کنندگان را تأمین کند.

بنابراین گزارش، قبل از برگزاری نشست خبری خبرنگاران با حضور مدیرعامل و همچنین مسولین شرکت محصولات غذایی برتر از دو کارخانه بسته بندی آجیل و خشکبار و همچنین کارخانه تولید کنسروهای غیر گوشتی و کنسروهای غذایی بازدید کردند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب