امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34655 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی صورت گرفت؛

اعطا نشان ویژه روابط عمومی برتر به سازمان نوسازی شهر تهران

خبرایران: نشان ویژه روابط عمومی برتر در چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، به سازمان نوسازی شهر تهران اعطا شد.
اعطا نشان ویژه روابط عمومی برتر به سازمان نوسازی شهر تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی  با سخنرانی مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و حضور چهره های بین المللی روابط عمومی با محوریت "روابط عمومی آینده و فضای مجازی" در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

همزمان با این دوره سمپوزیوم و در قالب جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران و با رای هیئت داوران که از یک ماه پیش آغاز و در دست انجام بوده از ۵۰ چهره برگزیده روابط عمومی کشور در بخش های مختلف تقدیر شد.

بر اساس رای هیئت داوران چهاردهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و در قالب جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، در بخش ارتباطات الکترونیک، نشان ویژه روابط عمومی برتر به دلیل رعایت استانداردهای (علمی-صنفی)، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها، به هادی یوسف پورآذری مدیر روابط عمومی وامور بین الملل سازمان نوسازی شهرداری تهران اهدا شد.

شایان ذکر است روابط عمومی بانک ملی ایران و روابط عمومی مجتمع مس سونگون نیز  در بخش ارتباطات الکترونیک مورد تجلیل قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش در این دوره از سمپوزیوم، ۱۰ مقاله توسط سخنرانان برجسته داخلی و خارجی از کشورهای ترکیه و انگلیس ارائه و دو کارگاه آموزشی با عناوین «آینده روابط عمومی، مهارتها و تکنیک ها» و «جهان مجازی، فضای مجازی و روابط عمومی آینده» برگزار شد.

این سمپوزیوم که به عنوان مهمترین رویداد در عرصه روابط عمومی های کشور محسوب می شود، به صورت سالانه و با هدف ارتقاء دانش دست اندرکاران روابط عمومی، معرفی الگوهای موفق، شناسایی استعدادها، ایجاد رقابت سالم، تشویق و ترغیب به امر فعالیت علمی-تخصصی در روابط عمومی و نیز کمک به ارتقاء کیفی فعالیت های روابط عمومی در کشور برگزار می شود.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب