امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 34634 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید صدر اعظم نوری و آرش میلانی اعضای کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر از منطقه 16

خبرایران: زهرا صدر اعظم نوری و آرش میلانی اعضای کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران از منطقه 16 بازدید و پس از آن در جلسه مشترکی با مسئولان منطقه 16 و شورایاران شرکت کردند.
بازدید صدر اعظم نوری و آرش میلانی اعضای کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر از منطقه 16

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 16 ، در این برنامه  که با همراهی هادی زبده شهردار منطقه ،نصیری قائم مقام و معاونان اجرایی برگزار شد،  این دو عضو شورا از میدان میوه وتره بار بهمن ،پروژه شهربانو ،بوستان های بانوان وبعثت ،گود سیدالشهدای باغ آذری ،محدوده دکل های فشار قوی برق ،سیلوی تهران و مجتمع شریعتی بازدید کردند.

 

بازدید از ترمینال جنوب ،کارخانه روغن نباتی قو ،انبار ها وبارانداز های محدوده میدان شوش و خیابان فداییان اسلام ،توقف گاه اتوبوسرانی سامانه 4و سینما توسکا و سینما شیرین از جمله محل های بود وضعیت آن ها توسط زهرا صدر اعظم نوری  و آرش میلانی اعضای کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی قرار گرفت .

پس از این بازدید ها که بیش از 5 ساعت به طول انجامید این دو عضو کمیسیون ومحیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با حضور در نشست مشترک با مسئولان منطقه 16 حاضر شدندو در این جلسه هادی زبده شهردار منطقه 16 گزارشی از وضعیت منطقه ،چالش ها و پتانسیل های آن ارائه نمود .

در ادامه شورایاران به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص مسائل و مشکلات محلات نه گانه منطقه 16 پرداختند.

در این نشست گزارش  معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 16 از وضعیت فضای سبز وباغات ،وضعیت بند بیست وماده هفت ،خدمات پسماند و اقدامات محیط زیست در این نشست توسط جهاندار معاون خدمات شهری ومحیط زیست منطقه 16 ارائه شد.

همچنین ارائه گزارش ماده صد توسط مینایی فرد رییس اجرای احکام منطقه ،ارائه نقطه نظرات معاونان و شهرداران نواحی و گزارش کارشناسان کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر از دیگر موضوعات این جلسه بود.

زهرا صدر اعظم نوری  رییس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران ضمن تجلیل از اقدامات و فعالیت های موثر در منطقه 16 برای ارائه خدمات به شهروندان از توجه واهتمام شهرداری منطقه 16 نسبت به وضعیت موارد ماده 7 در خصوص فضای سبز تشکر کرد.

دکتر میلانی عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران نیز با اشاره به پتانسیل های مناسب در منطقه 16 بر ضرورت توجه به نوسازی بافت فرسوده و ظرفیت های زیست محیطی منطقه 16 تاکید کرد.

در پایان از عبدالناصر اخوان وحبیبه حسن نژاد کارشناسان فضای سبز شهرداری منطقه 16 به دلیل حسن انجام وظایف توسط دکتر میلانی و دکتر صدر اعظم نوری  با اهدای لوح تقدیر شد

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب