امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3418 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

بعضی از مسئولان خیلی افراطی میل به دیده شدن دارند

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در بعضی از مسئولان میل به دیده شدن خیلی افراطی است.
بعضی از مسئولان خیلی افراطی میل به دیده شدن دارند
به گزارش خبر ایران ، حسین انتظامی در دومین نشست اساتید و مدیران روابط عمومی که به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، اظهار داشت:‌ هر مسئول دولتی و غیر دولتی باید در حیطه وظایف خود به گوش باشد و مطمئناً مورد انتقاد و پرسش از طرف رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: آمایش سرزمینی درباره گسترش رسانه‌ها تاکنون نداشته‌ایم و از طرف دیگر این ذائقه ایجاد شده است.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: باید در حوزه‌های مختلف خبری با خبرنگاران بیشتر آشنا شویم و خبرنگاران در آن حوزه‌ها با آشنایی و تخصص بیشتری بپردازند.

انتظامی بیان داشت: در بعضی از مسئولان میل به دیده شدن خیلی افراطی است؛ وقتی دوربین تلویزیون را می‌بینند دست و پای خود را گم می‌کنند و یا برنامه‌های خود را با بخش تلویزیون هماهنگ می‌کنند انگار دیگر رسانه‌ دیگری نیست.

وی یادآور شد: در سازمان باید اطلاع‌رسانی‌ها شفاف باشد و بسیاری از سئوالات رسانه‌ها که نمایندگان افکار عمومی هستند پاسخ داده شود.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما باید در رویکردها و استفاده از ابزارها اقدام کنیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب