امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3417 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۶:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

ماهانه بیش از۳۵۰۰واحد مسکونی به مددجویان در سطح کشور تحویل می‌شود

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده ماهیانه بیش از ۳۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان و معلولان به صورت رایگان واگذار می‌شود
ماهانه بیش از۳۵۰۰واحد مسکونی به مددجویان در سطح کشور تحویل می‌شود

به گزارش خبر ایران، همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در حاشیه مراسم واگذاری 190 واحد مسکونی به مددجویان و معلولان استان البرز اظهار داشت: هم‌اکنون حوزه مشارکت‌های سازمان بهزیستی گام‌های خوبی را برای خانه‌دار شدن مددجویان و معلولان برداشته است.

وی تصریح کرد:‌ طبق برنامه‌ریزی انجام شده ماهانه بیش از 3500 واحد مسکونی به مددجویان و معلولان در سطح کشور واگذار می‌شود و وجه ممیزی این واحدهای مسکونی با مسکن مهر این است که این واحدها به صورت رایگان در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: تا سه ماه آینده 891 واحد به طور کامل در استان البرز به مددجویان و معلولان واگذار می‌شود و این در حالی است که به زودی جشن بزرگی با عنوان خانه‌دار شدن مددجویان و معلولان با حضور معاون امور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در ادامه به طرح مددکاران افتخاری اشاره کرد و گفت: این طرح به زودی با حضور وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی رونمایی خواهد شد.

هاشمی گفت: با اجرای طرح نهضت تأمین مسکن معلولان و مددجویان هم‌اکنون مددجویی جهت دریافت مسکن پشت نوبت قرار ندارد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب