امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 33578 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با همکاری شهرداری منطقه 3 برگزار گردید؛

آیین تجلیل از نابینایان و کم بینایان شهرداری تهران

خبرایران: آیین تجلیل از نابینایان وکم بینایان شهرداری تهران توسط اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی با همکاری شهرداری منطقه 3 برگزار گردید.
آیین تجلیل از نابینایان و کم بینایان شهرداری تهران

به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ، در این همایش دکتر مدیح مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین وتبریک روز عصای سفید به تمامی نابینایان و کم بینایان شهرداری تهران ،از زحمات این قشر از پرسنل شهرداری تهران که با وجود نقص عضو همچون سایر پرسنل در امر خدمت رسانی کوشا می باشند تقدیر و تشکر نمود .

دکتر مدیح در این همایش با اشاره به اینکه روشندلان عزیز شهرداری تهران غالبا برای مشارکت با موانع بسیاری مواجه هستند افزود اداره کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی با توجه به رسالت خود در جهت تامین موارد رفاهی ، درمانی ، ورزشی این افراد تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

مدیر کل رفاه ، تعاون وخدمات اجتماعی ضمن با ارزش دانستن خدمات به این قشر از همکاران در شهرداری تهران تصریح کرد: اعتقاد ما براین اساس است که هرنوع خدمتی در هرشکل که بتواند مشکل یا دردی را از یک روشندل وخانواده اش بکاهد پاداش بزرگی درپی خواهد داشت.

دکتر مدیح در ادامه افزود ما نیازمند دل های پاک روشن دلان هستیم، چشمان پاک و معصوم آنها که آلودگی ما را در دنیای مادی ندارند، خدا کند که آنها دست ما را بگیرند و بتوانند ما را راهنمایی کنند و حرکت بدهند ، این توانایی در وجود آنها هست و آنها قلب های بزرگی دارند.

دکتر مدیح بی‌تفاوتی برخی افراد نسبت به نابینایان، کم‌توان شمردن این قشر و نیز القای کم‌توانی در بین خود روشندلان را نگاه غلطی دانست که باید با فرهنگ‌سازی صحیح در جامعه، اصلاح شود. وی ادامه داد: جامعه نابینایان نیازمند دلسوزی نیست؛ تمام روشندلانی که در شهرداری تهران حضور دارند شاغل‌ و فعال هستند، آنها توانایی‌های بسیاری دارند و تنها نیازمند ایجاد موقعیت‌هایی برای نشان دادن این توانایی‌ها هستند.

در این مراسم فاطمه سادات قمصری از روشندلان شاغل در شهرداری تهران که از مدال آوران مسابقات پارا آسیایی نیز می باشد ضمن تقدیر ازبرگزاری این همایش و زحمات مدیریت شهرداری تهران گفت : آرزوی من اهدای مدالم به رهبر معظم انقلاب و تقدیر از ایشان می باشد.

همچنین در این همایش جمعی از روشندلان به نمایندگی از طرف جمع ضمن تقدیر از معاونت توسعه منابع انسانی و اداره کل رفاه،تعاون وخدمات اجتماعی به خاطر نگاه ویژه به این قشر مشکلات و موارد مورد نظر خود را مطرح نمودند .

لازم به ذکر است در پایان این همایش لوح تقدیر و هدیه ای به مناسبت روز عصای سفید به نابینایان وکم بینایان شهرداری تهران تقدیم گردید.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب