امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 33518 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اقدامات شهروند در هفته ملی کودک؛

سریع القلم : توسعه خدمات دهی به کودکان و نوجوانان در فروشگاه های شهروند دغدغه ما است

خبرایران: همزمان با هفته ملی کودک، شرکت شهروند برنامه های متعددی را با موضوعات فرهنگی و اجتماعی با عنوان هفته کودک شهروند برگزار کرد.
سریع القلم : توسعه خدمات دهی به کودکان و نوجوانان در فروشگاه های شهروند دغدغه ما است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت شهروند، در همین راستا روز چهارشنبه 18 مهرماه مسعود سریع القلم مدیر عامل شرکت شهروند با تعدادی از دانش آموزان و کودکان دیدار و گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، مدیر عامل شرکت شهروند دانش آموزان و کودکان را بخشی از مهم ترین و اثرگذارترین اقشار جامعه دانست که باید به صورت هدفمند از افکار و نظراتشان در جهت تولید ایده های نو برخوردار شد و بر ضرورت همفکری، تعامل و تبادل نظر با دانش آموزان تاکید کرد.

سریع القلم با اشاره به لزوم توسعه خدمات دهی به کودکان و نوجوانان در فروشگاه های شهروند، توجه به خواست و نیاز این قشر از جامعه را جز مهم ترین دغدغه های مدیریت شهری دانست.

این در حالی است که افزایش تعداد غرفه های عرضه محصولات آموزشی و کمک آموزشی، در نظر گرفتن فضایی برای مطالعه و حضور کودکان بخش دیگری از پیشنهادات مطرح شده از سوی دانش آموزان و مسئولان آموزشی بود که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

 

حضور کودکان طیف اتیسم در شرکت شهروند

فروشگاه های شهروند در هفته ملی کودک با هدف توجه به اقشار مختلف کودکان و نوجوانان میزبان تعدادی از کودکان طیف اتیسم در فروشگاه شهروند آزادگان شد.

بر همین اساس کودکان مبتلا به اتیسم با هدف ارتقاء تعاملات اجتماعی و مهارت های رفتاری ضمن حضور در فروشگاه شهروند آزادگان و بازدید از فضاهای مختلف فروشگاه، با مهارت هایی چون  درک مفاهیم، توانایی انتخاب، مهارت خرید کردن و برقراری ارتباط با دیگران آشنا شدند.

در همین راستا فروشگاه های شهروند در هفته ملی کودک هر شب با برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی مانند، حضور هنرمندان تلویزیونی برنامه های کودک، اجرای نقالی توسط کودکان، مسابقه، نقاشی و ... میزبان کودکان و خانواده ها بود.

گفتنی است ارائه تخفیفات ویژه تا سقف 50 درصد برای ملزومات کودکان و برگزاری مسابقه نقاشی و عکاسی از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت هفته کودک در فروشگاه های شهروند برگزار شد.  

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب