امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 335 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

25 آذرماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری؛

نمایشگاه نقاشی « صدف معرفت» افتتاح می شود

خبر ایران: نمایشگاه نقاشی علی شیخی با عنوان "صدف معرفت" روز دوشنبه 25 آذرماه ساعت 16 در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری افتتاح می شود.
نمایشگاه نقاشی « صدف معرفت» افتتاح می شود

به گزارش خبر ایران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ نمایشگاه نقاشی‌ علی محمد شیخی با عنوان «صدف معرفت» روز دوشنبه 25 آذرماه گشایش می یابد و تا 14 دی ماه در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری بر پاست.

شایان ذكر است علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 14 دی ماه از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس خیابان حافظ، نبش سمیه، حوزه هنری، نگارخانه ابوالفضل عالی مراجعه كنند.

علی محمد شیخی متولد 1333/ تهران و دارای مدرك لیسانس از دانشگاه هنر است. شیخی در عرصه فعالیت های هنری خود موفق به كسب جوایز بسیاری شده كه می توان به برنده جایزه و لوح زرین یادبود دستخط امام خمینی (ره)، برنده جایزه و لوح از دست مقام معظم رهبری، برنده جایزه و لوح تقدیر به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا (س)، برنده جایزه و لوح تقدیر به مناسبت 20 سال دفاع مقدس سال 1379 ،برنده جایزه و لوح تقدیر به مناسبت دفاع مقدس سال 1380 ، دریافت لوح تقدیر حماسه هنر (هنرمندان دفاع مقدس حوزه هنری)، برنده جایزه و لوح تقدیر اولین مسابقه خط با عنوان بسم‌الله، برنده جایزه و لوح تقدیر به مناسبت اولین نمایشگاه عاشورا در فرهنگسرای بهمن، برنده جایزه و لوح تقدیر و تجلیل و نفر برگزیده نقاشان پیرغلامان اهل بیت در اردبیل در سال 1391  اشاره كرد.

این هنرمند در بیش از 39 نمایشگاههای جمعی در داخل و خارج از كشور شركت داشته و 21 نمایشگاه انفرادی در داخل و خارج از كشور را برگزار كرده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب