امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3298 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور صفی یاری، رضویان و موتمن؛

کارگاه های آموزشی فیلمسازی در جشنواره فیلم دانشجویی نهال برگزار می شود

کارگاه های آموزشی فیلمسازی با حضور صفی یاری، رضویان، مجیدی، موتمن، شبانکاره، نجفی، اسکویی و مهران در جشنواره فیلم دانشجویی نهال برگزاری می شود.
کارگاه های آموزشی فیلمسازی در جشنواره فیلم دانشجویی نهال برگزار می شود

به گزارش خبرایران از ستاد خبری جشنواره فیلم دانشجویی نهال، در طی برگزاری جشنواره کارگاه های آموزشی متعدد سه ساعته در زمینه های مختلف تشکیل می گردد که برخی از این کارگاه ها بیش از یک جلسه خواهد بود و  بنا به گفته ی امین مختاری مسئول کمیته ی آموزش این دوره از جشنواره ، سرفصل کارگاه های مزبور به شرح زیر می باشد:

هایده صفی یاری: تدوین، امیرشهاب رضویان: گذار از سینمای دانشجویی به سینمای حرفه ای، فرخ مجیدی: فیلمبرداری، فرزاد مؤتمن: کارگردانی، حسن شبانکاره: صدابرداری، صالح نجفی: تئوری سینما، مهرداد اسکویی: مستند و امیر مهران: انیمیشن را تدریس خواهند کرد.

علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و شرایط ثبت نام در  این کارگاه ها، از روز شنبه 20 اردیبهشت ماه به وب سایت رسمی جشنواره به نشانی اینترنتی www.nahalfilmfestival.com مراجعه و یا با شماره 09130486244 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است که ظرفیت کارگاه ها محدود و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند.

یازدهمین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی نهال سوم الی دهم خرداد ماه سال جاری به دبیری علیرضا قاسمی در دانشگاه هنر تهران برگزار خواهد شد.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب