امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3272 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

واگذاری شماره‌های دائمی همراه اول از رنج جدید/تشریفات فروش سیم‌کارت با پیامک دعوت

از امروز شماره‌های دائمی جدیدی از رنج 912934 همراه اول از طریق سامانه گلچین عرضه می‌‌شود. این بار متقاضی باید شماره و دفتر خدمات ارتباطی مورد نظر خود را انتخاب کند و پس از دریافت پیامک دعوت، سیم کارت خود را از دفتر تحویل بگیرند.
واگذاری شماره‌های دائمی همراه اول از رنج جدید/تشریفات فروش سیم‌کارت با پیامک دعوت
به گزارش خبر ایران، شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: این اپراتور به مناسبت روز پدر از ساعت 14 روز یکشنبه 21 اردیبهشت ماه، رنج جدیدی از سیم کارت‌های دائمی خود با شماره‌های مناسب را از طریق سامانه گلچین عرضه می‌کند.

شماره‌های جدید که از رنج 912934 سیم کارت‌های دائمی همراه اول است، همراه با رنج‌های قدیمی‌تر که در سامانه گلچین اپراتور اول موجود است که با قیمت مصوب عرضه می‌شود.

علاقمندان می‌توانند جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول، با مراجعه به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir، وارد سامانه گلچین شده و با جستجو در میان شماره های عرضه شده، شماره و دفتر خدمات ارتباطی مورد نظر خود را انتخاب کنند. پس از دریافت پیامک دعوت، می‌توانند با مراجعه به دفتر انتخاب شده، سیم کارت خود را تحویل بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب