امروز: پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 327 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اصغر حیدری خبرداد؛

تولید ما درمبلمان منزل و دکوراسیون بیشتر الگو برداری از طرح های خارجی است

خبرایران: اصغر حیدری رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه و جشنواره فروش مبلمان منزل و دکوراسیون گفت: تولید ما بیشتر الگو برداری از طرح های خارجی است در حالی که می توانیم به آسانی طرح های جدید خلق و تولید کنیم وامیدوارم که تولید این محصولات در کشور صنعتی تر شود.
تولید ما درمبلمان منزل و دکوراسیون بیشتر الگو برداری از طرح های خارجی است

به گزارش خبرنگارخبرایران: اصغر حیدری رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه و جشنواره فروش مبلمان منزل و دکوراسیون صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه و جشنواره با هدف حمایت از مصرف کننده برای دومین سال متوالی از تاریخ ۲۶ آذرماه تا یکم دی ماه در مصلی تهران برگزار می‌شود و در۱۸۰ شرکت تولیدی محصولات خود را برای فروش عرضه می‌کنند.
حیدری تصریح کرد: سعی شده کلیه کالهای ارائه شده در این نمایشگاه از کیفیت بالایی برخوردار باشند و این درراستای حمایت از مصرف کننده در جریان برپایی این نمایشگاه  خواهد بود . ضمن اینکه تمامی محصولات عرضه شده در این جشنواره براساس قیمت‌های کار‌شناسی شده به فروش می‌رسد.
رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه و جشنواره فروش مبلمان منزل و دکوراسیون عنوان داشت: درنمایشگاه مبلمان امسال تمامی کالاهای عرضه شده با تخفیف ۱۰ الی ۱۵ درصدی به مردم فروخته می‌شود و امیدوارم این نمایشگاه در سالهای آینده تبدیل به محلی برای جلب مشتری از کشورهای آسیای میانه تبدیل شود .
وی ابرازداشت: با توجه به اینکه مبلمان و دکوراسیون تولید ایران در میان مردمان آسیای میانه و قفقاز از جایگاه خوبی برخوردار است امیدواریم این جشنواره فروش در سالهای آینده تبدیل به جشنواره مبلمان برای کشورهای همسایه نیز درآید.
حیدری ادامه داد: این نمایشگاه از سه شنبه این هفته در شبستان مصلای تهران آغاز به کار می کند و برترین های مبلمان و دکوراسیون کشور در فضایی به مساحت 24 هزار متر مربع به نمایش گذاشته می شود . ضمن اینکه برای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی ، فاکتورهای فروش همه غرفه ها هماهنگ است و از فروشندگان برای تحویل بهنگام سفارش ها ، ضمانت های 200 میلیون ریالی اخذ شده است .
وی تاکید کرد: بر محصولات عرضه شده و نحوه فروش آنها نظارت می شود وبا نظر سنجی از بازدیدکنندگان ، روز پایانی این نمایشگاه و جشنواره ، برترین برندها از دید مردم انتخاب و معرفی می شود . همچنین بر اساس نظر هیئت داوران و کارشناسان صنعتی ، با کیفیت ترین برندها نیز انتخاب ، معرفی و به تولید کننده آن تندیس اهدا خواهد شد .
رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه و جشنواره فروش مبلمان منزل و دکوراسیون  خاطرنشان کرد: واردات مبلمان و دکوراسیون منزل به کشور مان امروز سه برابر شده و با توجه به افزایش نرخ ارز و گران تر شدن این کالاها ، عرصه مناسبی برای حمایت از تولید داخل و رشد صنایع مرتبط در کشور فراهم است تا مردم بتوانند کالاهای با کیفیت و ارزان تر بخرند . چرا که درصد کمی از این تولیدات صنعتی است و برای پاسخگویی به نیاز بازار بزرگ داخلی و فکر کردن به بازارهای جهانی باید از تولید کنندگان حمایت کرد چرا که در نوسان نرخ ارز 60 تا 70 درصد کارگاه های تولید مبلمان کشور، به ناچار تعطیل شد.
وی درپایان گفت : صادرات برخی تولیدات داخلی در حوزه مبلمان ودکوراسیون به برخی کشورهای آسیای میانه و همجوار از جمله عراق آغاز شده که زیاد نیست ولی برخی تولیدات ما در این بازارها با نام کشور ترکیه فروخته می شود .ضمن اینکه من تاکید می کنم تولید ما بیشتر الگو برداری از طرح های خارجی است در حالی که می توانیم به آسانی طرح های جدید خلق و تولید کنیم  وامیدوارم که تولید این محصولات در کشور صنعتی تر شود.

بنابراین گزارش؛ افتتاحیه دومین نمایشگاه مبلمان منزل و دکوراسیون ۲۶آذر ساعت۱۵ با حضور صادقی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت، فاضلی رئیس مجمع امور تولیدی تهران برگزار و نمایشگاه و جشنواره فروش مبلمان و دکوراسیون تا اول دی به کار خود ادامه خواهد داد .

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب