امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3253 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو توضیح داد؛

آخرین وضعیت تولید خودرو در کشور

سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو از افزایش 75 درصدی تولید خودرو در فروردین ماه نسبت به سال گذشته خبر داد.
 آخرین وضعیت تولید خودرو در کشور
به گزارش خبرایران، ساسان قربانی در حاشیه جلسه شورای سیاستگذاری خودرو که با حضور وزیرصنعت ، معدن و تجارت و مدیران عامل شرکتهای خودرو سازی و معاونین وزیر و انجمن خودرو سازان و قطعه سازان تشکیل شد گفت :  طبق آمار موجود ، برنامه ریزیها در ماههای گذشته نتیجه داده ومقرر شده است افزایش تولید با برنامه های ضربتی که شرکتهای خودرو سازی خواهند داشت در ماههای بعد تداوم یابد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین وی افزود : از سوی دیگر مقرر شد در جهت تنظیم بازار و پاسخ به نیازهای مردم،  حداقل 20 درصد تولید کارخانه ها بصورت تحویل فوری صورت بپذیرد.

سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو  ادامه داد: روشهای جلوگیری از تصادفات جاده ای موضوعی بود که مطرح و قرار شد آموزش رانندگان و آشنایی کامل آنها با ویژگی خودرو در دستور کار شرکتهای تولیدکننده خودروهای سنگین یعنی اتوبوس و کامیون قرار بگیرد.

قربانی همچنین گفت: : در این نشست وزیر صنعت ، معدن و تجارت بر ایجاد یک مرکز آزمون جاده ای تاکید کرد و مقرر شد که ایجاد این مرکز سریعا با همکاری شرکتهای خودرو سازی و کلیه سهامداران مرکز با هدف ارتقای کیفیت خودروهای داخلی و همینطور کمک به طراحی محصولات جدید و آزمون آنها و در نهایت ارائه خدمات در سطح بین المللی دنبال شود .

به گفته وی با ایجاد این مرکز خودروهای تولید داخل و خودروهای وارداتی در این مرکز مورد آزمون قرار می گیرند  تا از کیفیت لازم برخوردار باشند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب