امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32447 تاریخ انتشار: شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مسعود سریع القلم اعلام کرد؛

عرضه کالاهای اساسی با کمترین قیمت در فروشگاه های شهروند

خبرایران: مدیر عامل شرکت شهروند از عرضه کالاهای اساسی در فروشگاه های شهروند با کمترین قیمت نسبت به سایر مراکز عرضه کننده کالا خبر داد.
عرضه کالاهای اساسی با کمترین قیمت در فروشگاه های شهروند

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم با بیان این مطلب گفت: در راستای حمایت از اقتصاد خانوار و کمک به معیشت شهروندان فروشگاه های زنجیره ای شهروند در مقایسه با سایر فروشگاه ها نه تنها هیچ زمانی در افزایش قیمت ها پیشگام نبوده است بلکه با تمهیداتی که از قبل پیش بینی کرده بخش زیادی از اقلام اساسی شهروندان را با اختلاف قیمت فاحش نسبت به دیگر مراکز عرضه کننده کالا در دسترس شهروندان قرار داده است.

مدیر عامل شرکت شهروند در ادامه با برشمردن اقدامات صورت گرفته در راستای تعدیل قیمت ها و کمک به تنظیم بازار در فروشگاه های شهروند تصریح کرد: طی رایزنی های انجام شده و اقداماتی چون پیش پرداخت خرید کالاهای اساسی و مشارکت در تامین و تولید اقلام، در حال حاضر برخی از کالاهای اساسی مانند برنج، روغن، دستمال کاغذی، مواد شوینده، رب گوجه فرنگی، تن ماهی و ... با حداقل قیمت در فروشگاه های شهروند عرضه می شود و نيز گوشت گوسفند و گوساله با قیمت تنظیم بازار به طور مرتب در حال توزیع است.

سریع القلم با اشاره به شرایط اقتصادی خاص در روزهاي اخير و هیجان خرید مردم در تامین کالاهای اساسی یادآور شد: خريدهاي هيجاني به نفع خريدار و فروشنده نيست امیدوار هستیم با همراهی شهروندان و پرهیز از خریدهای هیجانی بتوانیم ضمن تداوم عرضه این محصولات با قیمت فعلی این اقلام را بدون هیچ کمبودی در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی در پایان با تاکید بر لزوم همدلی و همراهی شهروندان و مسئولین با یکدیگر خاطر نشان کرد: شرایط اقتصادی کشور تصمیمات هوشمندانه تمام شهروندان و مسئولان را می طلبد و امیدوار هستیم با تدابیر پیشگیرانه ای که شده به زودی شاهد کاهش التهاب بازار و هیجان خرید شهروندان باشیم.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب