امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32354 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فراخوان شرکت در سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید منتشر شد

خبرایران: سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید، بـا مأموریت حمایت از کسب‌وکارهای نوپای فرهنگ‌بنیان، در بستر تجاری‌سازی ایده‌های نوآورانه و در زمینه تولید محصولات و ارائه خدمات مؤثر چندرسانه‌ای برگزار می‌شود.
فراخوان شرکت در سومین دوره شتابدهی مرکز نوآوری فرهنگی امید منتشر شد

فعالیت محوری این مرکز، شناسایی، توانمندسازی، تربیت، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری بر سرمایه‌های مستعدِ جوان، در قالب گروه‌های نوپای خلاق و تلاش برای توسعه و تبدیل آنها به مؤسساتی مستقل، پایدار و مولد محتوا است.

مرکز دانش‌بنیان امید به عنوان اولین شتابدهنده فرهنگی - رسانه‌ایِ دارای مجوز رسمی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالیت خود را از سال 1395 با برگزاری رویدادهای ترویجی و دوره‌های شتابدهی آغاز نمود. این مرکز به دنبال ایجاد افقی روشن برای زیست‌بوم صنایع خلاق و فرهنگ‌بنیانِ ایران است.

به همین منظور از کلیه افراد و تیم‌های دارای ایده یا محصول در حوزه‌های تولید محصولات چندرسانه‌ای همچون فیلم مستند و داستانی، انیمیشن، بازی‌های دیجیتال، موشن گرافیک، نماهنگ، واقعیت افزوده و مجازی، عرضه و فروش محصولات چندرسانه‌ای در قالب وبسایت، اپلیکیشن، شبکه‌های اجتماعی، توزیع فیزیکی، کمپین‌سازی و همچنین سرویس‌های مربوط به محتوای چندرسانه‌ای و ویدئوی درخواستی و دیگر حوزه‌های صنایع فرهنگی جهت حضور در این مرکز دعوت به عمل می‌آید.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام و ارائه طرح برای شرکت در دوره سوم شتابدهی این مرکز، می‌توانند به وب سایت مرکز نوآوری فرهنگی امید به آدرس www.innomid.ir مراجعه نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب