امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3223 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مشاور رئيس بنياد نخبگان خبر داد؛

اعطاي تسهيلات قرض الحسنه بانك رسالت به نخبگان

مشاور رئيس بنياد ملي نخبگان از اعطاي تسهيلات قرض الحسنه به اشخاص حقیقی و حقوقی نخبه و فناور از طريق بانك قرض الحسنه رسالت خبرداد.
اعطاي تسهيلات قرض الحسنه بانك رسالت به نخبگان
به گزارش خبر ایران، علیرضا دلیری مشاور رئيس بنياد ملي نخبگان گفت: بر اساس تفاهم نامه بين معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري و بانك رسالت اشخاص حقیقی و حقوقی نخبه و فناور از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان خرد در راستای پیاده‌سازی بند 2 سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در خصوص تقویت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، حمايت مي شوند.

وي افزود:‌ در این تفاهم‌نامه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری متعهد شده اشخاص حقیقی و حقوقی را به منظور پرداخت وام قرض‌الحسنه با رعایت شرایط پرداخت و بازپرداخت به بانک قرض‌الحسنه رسالت معرفی کند.

معاون توسعه مديريت و منابع معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ادامه داد: ‌همچنین بانک قرض‌الحسنه رسالت نیز متعهد شد به هر شخص حقیقی یا حقوقی معرفی شده از سوی این معاونت تا سقف مبلغ 200 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه با کارمزد سالیانه 2 درصد، حداکثر طی 2 هفته کاری از تاریخ صدور معرفی‌نامه تسهیلات پرداخت کند.

وي درخصوص اجراي اين تفاهم نامه همكاري گفت: در راستای همکاری تنگاتنگ با این بانک تاکنون، بيش از 200 نفر از نخبگان به بانك معرفی و از تسهیلات آن برخوردار شدند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب