امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32225 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با مجوز کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور؛

نمایشگاه مد و لباس با موضوع هویت برگزار می­شود

خبرایران: با رأی موافق کمیسیون صدور مجوزهای کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور مجوز برگزاری، «نمایشگاه مد و لباس با موضوع هویت» براساس استانداردهای بند «ج » ماده 4 آئین نامه داخلی دبیرخانه ساماندهی مد و لباس صادر شد.
نمایشگاه مد و لباس با موضوع هویت برگزار می­شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، نمایشگاه مد و لباس با موضوع هویت به همت مهدیس غلامیر بلوچی مطابق ضوابط مجوز در محل "تهران، اقدسیه، نبش خیابان فیروزبخش، مجتمع آواسنتر" از تاریخ 13 تا 20 مهر ماه 1397 برگزار می­شود.

علاقه­مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این نمایشگاه با شماره  09385041384  تماس بگیرند.

گفتنی است کارگروه سامانده مد و لباس کشور در راستای شعار سال "حمایت از کالای ایرانی" و با هدف حمایت از طراحان داخلی و کاهش تصدی گری دولت و حمایت از بخش خصوصی اقدام به صدور مجوز برای برگزاری رویدادهای مد و لباس کرده است.

این گزارش می افزاید، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، در راستای وظایف خود به متقاضیان (اشخاص حقیقی، حقوقی، طراحان و تولید کنندگان، صاحبان برند و سایر فعالان این عرصه)، با اخذ صلاحیت های مندرج در ماده 2 آئین نامه اجرایی قانون ساماندهی مد و لباس ایرانی ـ اسلامی، مصوب، 30/10/1385، مجوز اجرا صادر می کند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب