امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32175 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نتایج مسابقه بین ‎المللی نامه ‎نگاری 2018 اعلام شد

خبرایران: شرکت ملی پست نفرات برتر مسابقه بین المللی نامه نگاری 2018 اتحادیه پستی جهانی را معرفی کرد .
نتایج مسابقه بین ‎المللی نامه ‎نگاری 2018 اعلام شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، در پی برگزاری چهل و هفتمین دوره مسابقات بین المللی نامه نگاری ویژه نوجوانان از سوی اتحادیه پستی جهانی با موضوع  " تصور کنید نامه ای هستید که در زمان سفر می کنید، قصد دارید چه پیامی به خوانندگان خود منتقل کنید؟" نفرات برتر انتخاب و معرفی شدند .

ترابی مدیر کل روابط عمومی ضمن قدردانی از تمامی شرکت کنندگانی که آثار خود را به این مسابقه ارسال کردند گفت: این مسابقه همه ساله با هدف تعامل بیشتر با کودکان و نوجوانان، ترویج فرهنگ مکاتبه و استفاده از خدمات پستی برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقه (نامه ‎نگاری بین ‎المللی) با توجه به موضوعی که داشت بسیار مورد استقبال قرار گرفت و قریب به 12 هزار نامه از اقصی نقاط داخل و خارج کشور به روابط عمومی این شرکت ارسال شد.

ترابی ادامه داد: با توجه به استقبال زیاد از این مسابقه و کثرت شرکت کنندگان، هیات داوران نامه ‎های رسیده را با رعایت قواعد نامه ‎نگاری از جمله توجه به معیار های ذکر شده در فراخوان، توجه به موضوع ویژه، جهان شمول بودن پیشنهادها و ارائه راهکارهای جهانی و مراعات قواعد نامه نگاری مورد بررسی و ارزیابی قرار داد که در نهایت نامه 100 نفر از شرکت کنندگان به عنوان آثار برتر انتخاب شد.

وی با اشاره به این که شرکت ملی پست درصدد است تا از این طریق پیام اصلی خود مبنی بر نقش و اهمیت خدمات پستی در ارتقاء رفاه اجتماعی و فرهنگ استفاده از این خدمات در سنین نوجوانی را به مخاطبان منتقل نماید افزود: بر اساس تصمیم مسئولان شرکت به نفر اول علاوه بر جایزه نقدی به مبلغ 5 میلیون ریال، تمبر طلا و نقره نیز تعلق خواهد گرفت و به نفرات دوم تا بیست و یکم مبلغ 5 میلیون ریال و از نفرات بیست و سوم تا صدم مبلغ یک میلیون ریال اهداء خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی خاطر نشان کرد: از میان آثار برتر، اثر " محمدفاضل ذبیحی جلالی" از اصفهان رتبه اول را به خود اختصاص داد که پس از ترجمه برای شرکت در مسابقه جهانی به دفتر بین ‎المللی اتحادیه پستی جهانی ارسال شد.

ترابی اظهار امیدواری کرد، همه ساله با برگزاری مسابقه نامه ‎نگاری بین ‎المللی، علاوه بر ارتقای سطح کیفی نگارش کودکان و نوجوانان، شیوه مکاتبه را که یکی از کم هزینه ‎ترین و احساسی ترین روش های برقراری ارتباطات است به نوجوانان بیاموزد.

شایان ذکر است از نفرات برگزیده در طول هفته پست طی نشستی با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان ها تقدیر به عمل خواهد آمد.  

برای مشاهده فهرست نفرات برگزیده اینجا کلیک کنید.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب