امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32154 تاریخ انتشار: شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شهردار تهران خبر داد؛

تصویب ساخت پلاسکو در کمیسیون ماده ۵ /تعداد نردبان‌های ۶۴ متری آتش‌نشانی افزایش می یابد

خبرایران: شهردار تهران با اشاره به رونمایی از چهار نردبان ۶۴ متری جدید از تسهیل ساخت ساختمان پلاسکو در کمیسیون ماده ۵ خبر داد.
تصویب ساخت پلاسکو در کمیسیون ماده ۵ /تعداد نردبان‌های ۶۴ متری آتش‌نشانی افزایش می یابد

به گزارش خبرایران، محمدعلی افشانی در حاشیه مراسم روز آتش‌نشان که در برج میلاد آغاز شده است در مورد ورود تجهیزات جدید به سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: شش نردبان جدید به سازمان آتش‌نشانی اضافه شده که چهار نردبان ۶۴ متری است و با توجه به اینکه یک نردبان ۶۴ متری دیگر نیز از پیش در سازمان بود تعداد این نردبان‌ها به پنج عدد رسیده و همچنین یک نردبان ۵۶ متری نیز اضافه شده است که این  اقدامات  با پیگیری‌های شهرداری تهران، بانک مرکزی و همراهی گمرک ترخیص شده است و از امروز وارد چرخه خدمت‌رسانی می‌شود.

وی با بیان اینکه  با توجه به گستردگی شهر تهران و افزایش جمعیت نیاز به افزایش ایستگاه‌ها داریم، درمورد برج‌های ناایمن و سکونت شهروندان در این برج‌ها نیز اظهار کرد: مردم نباید در برج‌هایی که پایان کار ندارند ساکن شوند.

وی افزود: ایمنی ساختمان‌های مساله‌ای است که باید مردم مورد توجه قرار دهند. ضمن اینکه شهروندان باید نسبت به حقوق خود در زمینه سکونت در ساختمان‌های نیمه کاره آگاه باشند و در صورتی که مالک در این زمینه به وظایف خود عمل نکند می‌توانند به مراجع قضایی شکایت کنند و تا زمانی که این ساختمان‌ها پایان کار نداشته باشند نباید امکان سکونت در آنها وجود داشته باشد و امیدواریم در این زمینه همکاری‌های لازم صورت بگیرد ضمن اینکه ساختمان‌هایی که پایان کار نداشته باشند در کمیسیون ماده ۱۰۰ جریمه می‌شوند.

وی درمورد آخرین وضعیت ساخت دوباره "پلاسکو" گفت: موضوع  ساخت،ساختمان جدید پلاسکو در کمیسیون ماده ۵ مصوب شده است و بنیاد مستضعفان نیز قرار است سریع‌تر نقشه‌ها را اجرایی کند و ساخت پلاسکو آغاز شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب