امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32119 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از سرویسی جدید در حوزه تاکسی های آنلاین؛

سامانه درخواست خودروی ماکسیم تنها سامانه خودرو بدون نیاز به اینترنت

خبرایران: 1611 خدمتی تازه در حوزه سامانه های درخواست خودرو است که میتوان با شماره گیری آن و تعیین مبدا و مقصد از خدمات ماکسیم بدون نیاز به اینترنت استفاده کرد.
سامانه درخواست خودروی ماکسیم تنها سامانه خودرو بدون نیاز به اینترنت

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی ماکسیم،  نشست خبری سامانه درخواست خودروی ماکسیم صبح دیروز در هتل اسپیناس با حضور نمایندگانی از اتاق اصناف، اتحادیه کسب و کارهای مجازی و نیز مدیران ایرانی و روسی این شرکت با موضوع رونمایی از مرکز تماس این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این نشست، «ایلیا بانی شف»، مدیر منطقه ای ایران ماکسیم با اشاره به واقعه تروریستی اهواز و تسلیت به مردم ایران گفت: «برخی از ما درباره دلیل وجود شرکت های روسی در ایران می پرسند. در جواب به این سوال باید گفت نباید یک کسب و کار شفاف را به مسائل سیاسی ربط داد. ایران کشور بزرگ و ثروتمندی است و در مسائل تکنولوژی نیز در حال پیشرفت است. این موضوع جاذبه بالایی برای ما برای حضور در این بازار توسعه را دارد. ما نیز می خواهیم در این بازار کسب‌وکار خودمان را داشته باشیم.»

مدیر منطقه ای ماکسیم ایران در ادامه صحبتهایش، تاکید کرد که ماکسیم را اسیر و در بند نرخ دلار نمی‌داند. وی پیرامون جایگاه ماکسیم در بازار روسیه گفت : « سامانه حمل و نقل ماکسیم یکی از بزرگترین موسسات IT در روسیه را دارا می باشد که کسب و کاری پیچیده همچون سامانه حمل و نقل آنلاین را در کشورهای مختلف راه اندازی کرده و تصمیم ورود به مارکت ایران را گرفته است. مجموعه ما به جهانیان ثابت کرده که می‌توان در ایران کسب‌وکاری مدرن راه انداخت و آن را با ثبات ادامه داد.»

ماکسیم

اسنپ و تپسی برای ما تهدید نیستند

وی با اشاره به اینکه رقابت با بازیگران بزرگ دیگر این حوزه در ایران همانند اسنپ و تپسی برای ما نه یک تهدید بلکه فرصت است چرا که باور دارد که این رقابت‌ها باعث پیشرفت کار و حوزه فعالیت آنها می‌شود خاطرنشان کرد: «ما در روسیه با ده‌ها رقیب دیگر و در کشورهای دیگر در کنار رقبای بسیار بزرگتری فعالیت می‌کنیم و تصور می‌کنم این بیشتر یک نوع همکاری است تا رقابت. مصرف کننده نهایی تصمیم می‌گیرد که در نهایت از کدام سرویس استفاده کند و ما باید به کیفیت خوب سرویس خود فکر کنیم و نه چیز دیگر.»

در ادامه ی این نشست خبری «آرمین کریمی» مدیر توسعه ماکسیم اعلام کرد که شرکت ماکسیم از سال 2014 به بعد به فعالیت‌های برون مرزی خود روی آورد و اولین سفر موفقیت آمیز خود را 24 مورخ  مهرماه 96  در تهران انجام داد. او می‌گوید ماکسیم پس از تهران به شهرهای باجمعیت بالای 1 میلیون نفر رفتند و بعد هم به شهرهای با جمعیت صدهزار نفر ورود پیدا کردند. کریمی در ادامه اظهار داشت: «امروزه با فعالیت در 60 شهر ایران، بزرگترین تاکسی آنلاین از حیث وسعت فعالیت در کشور محسوب می‌شوند.وی همچنین به دستاورد بزرگ این شرکت یعنی یک میلیارد سفارش انجام شده در دنیا اشاره کرد و گفت با وجود آنکه هدف این شرکت در فاز اول حضورش در ایران، گسترش شهرهای تحت پوشش بوده است، در طول یک سال فعالیت موفق به انجام صدهزار سفارش شده است.»

مدیر توسعه بازار این شرکت هدف از برگزاری این نشست را معرفی سرویس جدید 1611عنوان کرد و گفت : «سامانه ماکسیم این امکان را فراهم می کند تا ارتباط راحت تر و بهتری بین مشتری و راننده به وجود بیاید و مشکلات مسافر و راننده حین سفر به آسانی برطرف شود. ما پیوسته در حال گسترش هستیم و روز به روز خدمات خود را بیشتر خواهیم کرد. سامانه مرکز تماس ما افق‌های بلندی پیش رو دارد و قصد داریم که با کمک این مرکز بتوانیم به درخواست تمامی مشتریان پاسخ دهیم.»

1611 خدمتی تازه از سامانه درخواست خودرو ماکسیم است که میتوان با شماره گیری آن و تعیین مبدا و مقصد از خدمات ماکسیم بدون نیاز به اینترنت استفاده کرد. از جمله خدمات ارائه شده در این سرویس می توان به امکان رزرو خودرو برای ساعت و روز دلخواه، مشخص بودن هزینه سفارش پیش از آغاز سفر، پشتیبانی رایگان و ۲۴ ساعته از طریق پیامک و تماس تلفنی، امکان ثبت سفارش از طریق شماره 1611 در هر ساعت از شبانه روز، ثبت درخواست‌های تکمیلی همچون نیاز به صندلی کودک در خودرو، همراه داشتن بار و... و نیز امکان افزودن مقصدهای دوم، سوم و ... اشاره کرد. ارائه این خدمات، موجب تمایز سرویس درخواست خودروی آفلاین ماکسیم با دیگر سرویس‌های تاکسی بی‌سیم در ایران شده است.

سرویس جدید ماکسیم به مسافران کمک میکند هنگامی که از تلفن‌های همراه هوشمند استفاده نمی کنند و یا امکان اتصال تلفن همراه به اینترنت وجود ندارد، از خدمات سامانه درخواست خودروی ماکسیم استفاده کنند. گفتنی است مراحل رد یا قبول درخواست مسافر، هرلحظه از طریق پیامک و یا تماس تلفنی به اطلاع مسافر می‌رسد و پس از تعیین راننده و پذیرش سفارش توسط وی، اطلاعات راننده شامل نام و نام خانوادگی، شماره پلاک خودرو، رنگ و مدل آن، زمان رسیدن راننده به مشتری و نیز هزینه سفر توسط اپراتور به مسافر اعلام می شود.

گفتنی است، در انتهای نشست نیز بانی شف در پاسخ به سوال خبرنگاران پیرامون امنیت اطلاعات کاربران گفت : « اپلیکیشن های مختلف برای رفع نیاز مشتری و سرعت بخشیدن به درخواست مشتریانشان از سیستم GPS استفاده می کنند. پس از موافقت مسافر و مشتری و ثبت درخواست، از موقعیت GPS گوشی مشتریان خدمات ارایه می شود.» به گفته وی، ما از ابتدای فعالیت مان در ایران همکاری نزدیکی با پلیس فتا و نیروی انتظامی آغاز کرده ایم و در صورت نیاز اطلاعات و مسایل امنیتی را در اختیار این نهادها قرار می دهیم از اینرو اطلاعات به روی سرورهای ایرانی ذخیره و مسایل امنیتی کاملا رعایت می شود.

 

در پایان این مراسم هم خبرنگاران این فرصت را پیدا کردند که از نزدیک با مرکز تماس و چگونگی فعالیت آن آشنا شوند که در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به آن را مشاهده کنید.

 

آرمین کریمی، مدیر توسعه سرویس و ایلیا بانی‌شف، مدیر منطقه‌ای ماکسیم ایران

آرمین کریمی، مدیر توسعه سرویس و ایلیا بانی‌شف، مدیر منطقه‌ای ماکسیم ایران

ایلیا بانی‌شف، مدیر منطقه‌ای ماکسیم در ایران

ایلیا بانی‌شف، مدیر منطقه‌ای ماکسیم در ایران

افتتاح نخستین مرکز تماس ماکسیم در ایران

افتتاح نخستین مرکز تماس ماکسیم در ایران

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب