امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32093 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با تبریک هفته دفاع مقدس؛

مدیرعامل پست بانک ایران: رواج فرهنگ ایثار و شهادت در سازمان ها کیفیت خدمت رسانی به مردم را ارتقاء می دهد

خبرایران:دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم تجلیل از ایثارگران و فرزندان شهدای این بانک با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: رواج فرهنگ ایثار و شهادت در سازمان ها خدمت رسانی به مردم را تسهیل می کند.
مدیرعامل پست بانک ایران: رواج فرهنگ ایثار و شهادت در سازمان ها کیفیت خدمت رسانی به مردم را ارتقاء می دهد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی پست بانک ایران در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و ایثارگران بانک و مشاور وزیر و مسئول امور ایثارگران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شده بود، فرحی افزود: ارتباط مستمر مدیران با ایثارگران و فرزندان شهدا یک ضرورت است زیرا آنان سختی ها را تحمل کرده اند تا ما امروز با آسایش در کشورمان زندگی کنیم.
فرحی تصریح کرد: ما باید در هر موقعیتی با یادآوری ایثار و جانفشانی رزمندگان در دوران دفاع مقدس انگیزه خدمت به مردم را در خودمان مضاعف کنیم و وظایف سازمانی خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم .
وی افزود: مطمئنا اگر ما خالصانه به مردم خدمت کنیم و برای اعتلای کشورمان تلاش کنیم روح شهدا از ما راضی خواهد شد.
اسد گرامی مسئول امور ایثارگران پست بانک ایران نیز در این مراسم با تشریح عملکرد بانک در این امور گفت: مدیرعامل و هیئت مدیره و سایر مدیران بانک توجه خاصی به مسائل ایثارگران بانک دارند و مسائلی مانند دیدار با خانواده شهدا، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، پرداخت کمک هزینه درمان ، معافیت از مالیات، معافیت از کسورات بازنشستگی و سایر مزایا و رفاهیات ایثارگران به بهترین شکل ممکن در این بانک اجرایی شده است.
گفتنی است در این مراسم مدیران و ایثارگران حاضر در جلسه به طرح دیدگاهها و انتظارات خود پرداختند و در پایان نیز مدیرعامل بانک با اهداء لوح تقدیر از ایثارگران و فرزندان شهدا تقدیر کرد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب