امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 32031 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جمشید حمزه زاده درنشست خبری اعلام کرد؛

همایش سراسری جامعه هتلداران ایران چهارم مهرماه برگزارمی شود/ تغییرات پی درپی ونگاه های دولتی مجموعه گردشگری کشوررا با مشکل مواجه ساخته/ افزایش چشمگیر هزینه های هتلها یکی دیگرازمشکلات هواداری کشوراست

خبرایران: رئیس جامعه هتلداران برگزاری همایش سراسری جامعه هتلداران ایران را نتیجه انسجام و هماهنگی مناسب اعضای جامعه هتلداران کشور دانست وگفت: نخستین همایش سراسری جامعه هتلداران ایران در روز4 مهر ماه برگزار می شود.
همایش سراسری جامعه هتلداران ایران چهارم مهرماه برگزارمی شود/ تغییرات پی درپی ونگاه های دولتی مجموعه گردشگری کشوررا با مشکل مواجه ساخته/ افزایش چشمگیر هزینه های هتلها یکی دیگرازمشکلات هواداری کشوراست

به گزارش خبرنگار خبرایران،نشست خبری«نخستین همایش سراسری جامعه هتلداران ایران»صبح امروز20 شهریورماه 1397 با حضور«جمشید حمزه زاده» رئیس جامعه هتلداران،«علی‌عباس کمری»مدیرعامل جدیدسازمان سیاحتی کوثر،«دلاوربزرگ نیا»مدیرعامل اداره میراث فرهنگی استان تهران،«فیروزشیروانلو» دبیرهمایش سراسری جامعه هتلداران ایران واصحاب رسانه درهتل هویزه تهران برگزارودراین نشست خبری«جمشید حمزه زاده» رئیس جامعه هتلداران اظهارداشت:تغییرات پی درپی درسازمان متولی،نگاه های دولتی به مجموعه گردشگری کشور و ترجیح منافع سازمان های مرتبط با گردشگری به منافع ملی از جمله مشکلاتی هستند که صنعت هواداری با آنها مواجه است.

رئیس جامعه هتلداران تصریح کرد:کاهش مستمر مسافران هتلها براساس رسمیت یافتن فعالیت مراکز غیر معتبر موجب کاهش مسافران هتلها شده واین امر به صنعت هواداری و عرصه گردشگری کشور لطمه زده است.

وی خاطرنشان کرد:افزایش چشمگیر هزینه های هتلها یکی دیگرازمشکلات هواداری کشور است.امروزه اکثر هتلهای ما با افزایش چشمگیر هزینه آب و برق مواجه شده اند.

حمزه زاده ادامه داد:ما برای حل این مشکلات جلسات متعددی را برگزار کردیم و در نتیجه تصمیم گرفته شد که اقداماتی برای بهبود وضعیت هتلداری و عرصه گردشگری کشور شود.

وی افزود:امروزه ازمحل فروش و درآمد هتلها۳۵درصد به پرداخت عوارض اختصاص داده می شود و این به وضعیت اقتصادی هتلها لطمه می زند البته انتظار داریم که با نگاه مثبت مسئولان، شاهد رونق صنعت هتلداری باشیم در کنار این ما به یک انسجام ملی نیاز داریم البته هم اکنون جامعه هتلداری ما انسجام خوبی دارد.

رئیس جامعه هتلداران کشور برگزاری همایش سراسری جامعه هتلداران ایران را نتیجه انسجام و هماهنگی مناسب اعضای جامعه هتلداران کشور دانست و گفت:این همایش در روز چهارم مهر ماه برگزار می شود.

وی اضافه کرد:همه مشکلات صنعت هتلداری تدوین شده است و در قالب یک فهرست به همراه راهکارهای پیشنهادی به دولت عرضه می شود.ما در تامین هزینه های همایش، کمکی از دولت نخواستیم و گروه های زنجیره ای هتلها هزینه همایش را تامین کرده اند.

رئیس جامعه هتلداران یادآورشد:درسالهای گذشته اگرچه در تغییر معاونت گردشگری، مشورت هایی با جامعه هتلداران شده اما این مشورتها جدی نبوده است.در رابطه رسیدگی به فعالیت مراکز غیر مجاز نیز باید گفت سازمان میراث فرهنگی در عمل نشان داده است که حامی برخی از آنها است البته ما با نیروی انتظامی مذاکراتی داشتیم تا بتوانیم با مراکز غیر مجاز فعال در عرصه گردشگری برخورد کنیم.

 

کمری: امروز با توجه به صنعت توریسم وگردشگری با افتخار از بحران خارج می شویم

علی‌عباس کمری مدیرعامل جدید سازمان سیاحتی کوثردرادامه این نشست خبری اظهارداشت: کشورما کشور وابسته به فروش نفت است و امروزه مشکل وابسته بودن به این محصول را می بینیم.

کمری افزود: امروزه ما با توجه به صنعت توریسم و گردشگری می توانیم با افتخار از بحران خارج شویم اکثر کشورها توانسته اند برای صنعت هتلداری معافیت های مالیاتی و عوارضی در نظر بگیرند.

 

بزرگ نیا: باید به گردشگری و میزبانی باور فرهنگی داشته باشیم

دلاوربزرگ نیا مدیر عامل اداره میراث فرهنگی استان تهران نیزدرادامه این نشست خبری با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری اظهارداشت:ما باید به گردشگری و میزبانی باور فرهنگی داشته باشیم و هر سوء تفاهمی در حوزه صنعت گردشگری وجود دارد را حل کنیم.

بزرگ نیا عنوان داشت: نگاه برخی از کشورهای جهان به گردشگری یک نگاه صنعتی است که این امر نتیجه برخورد علمی است.این برخورد همه مشکلات را با یک نگاه پژوهشگران حل می کند از این رو ما به سرعت باید با یک عزم همگانی، برخورد علمی با مسائل داشته باشیم.

وی تاکید کرد: معتقدم طرفین بخش خصوصی و دولتی باید با حفظ انسجام ولی شفاف، خواسته های خود را مطرح کنند زیرا این امر به بهبود وضعیت صنعت گردشگری کمک می کند.

 

شیروانلو:امیدواریم درآینده سندچشم اندازی برای صنعت گردشگری کشورترسیم کنیم

فیروزشیروانلو دبیرهمایش سراسری جامعه هتلداران ایران نیزدرادامه این نشست خبری اظهارداشت: تغییر معاون گردشگری کشور در کمتر از یک سال همه برنامه ریزی های ما را تغییر می دهد و امیدواریم که در آینده سند چشم اندازی را برای صنعت گردشگری کشور ترسیم کنیم.

Image result for ‫همایش سراسری جامعه هتلداران ایران‬‎

بنابراین گزارش،درپایان نشست ازپوستر نخستین همایش سراسری جامعه هتلداران ایران رونمایی شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب