امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3203 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

طی احكامی از سوی محمد حمزه‌زاده؛

دبیر اجرایی و دبیر هنری سومین جشنواره سراسری تئاتر كودك و نوجوان منصوب شدند

معاون هنری و رئیس جشنواره‌های حوزه هنری طی احكامی جداگانه "حجت‌الله ناظری" را به عنوان دبیر اجرایی و "حسن دولت آبادی" را به عنوان دبیر هنری سومین جشنواره سراسری تئاتر كودك و نوجوان معرفی كرد.
دبیر اجرایی و دبیر هنری سومین جشنواره سراسری تئاتر كودك و نوجوان منصوب شدند
به گزارش پخبرایران از ایگاه خبری حوزه هنری، محمد حمزه زاده طی احكامی جداگانه روز دوشنبه 16 اردیبهشت ماه حجت‌الله ناظری را به عنوان دبیر اجرایی و حسن دولت آبادی را به عنوان دبیر هنری سومین جشنواره سراسری تئاتر كودك و نوجوان منصوب كرد. بنابراین گزارش، متن كامل احكام انتصاب ناظری و دولت آبادی به این شرح است:


جناب آقای حجت‌الله ناظری
با سلام و احترام
نظر به تجربه و تخصص جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی و بنا به پیشنهاد مدیر محترم حوزه هنری كودك و نوجوان به عنوان دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری كودك و نجوان حوزه هنری منصوب می‌شوید. امید است با اتكال به ذات مقدس احدیت و با عنایت به اهداف عالی حوزه هنری این دوره از جشنواره كه تاكیدی خواهد بود بر تولید آثار ارزشمند تئاتر كودك و نوجوان با شكوه‌تر و موثرتر از دوره گذشته برگزار شود.



جناب آقای دكتر حسن دولت آبادی
با سلام و احترام
نظر به تجربه و تخصص جنابعالی در عرصه تئاتر كودك و نوجوان و بنا به پیشنهاد مدیر محترم مركز هنرهای نمایشی به عنوان دبیر هنری سومین جشنواره سراسری كودك و نجوان حوزه هنری منصوب می‌شوید. امید است با اتكال به ذات مقدس احدیت و با عنایت به اهداف حوزه هنری مبنی بر تربیت كودكان و نوجوانان با الگوی اسلامی ایرانی درمعرفی و نیروهای متعهد حوزه تئاتر و همچنین تولید آثار ارزشمند متناسب با ارزش های انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.
                                                                                        

                                                                                        محمد حمزه‌زاده
                                                                           معاون هنری و رئیس جشنواره‌های

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب