امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31980 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تسلیت مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب درمورد حادثه تروریستی اهواز

خبرایران: محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در خصوص حادثه تروریستی اهواز پیام تسلیتی صادر نمود.
پیام تسلیت مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب درمورد حادثه تروریستی اهواز

حادثه تلخ و تروریستی صبح روز گذشته که سبب شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان گردید، ملت ایران را اندوهگین و متاثر نمود و بار دیگر ماهیت گروه‌های دست نشانده و وابسته به دشمنان این سرزمین، که برای دستیابی به اهداف شوم خود از هیچگونه جنایتی دریغ نکرده اند، را آشکار ساخت.
 
بر کسی پوشیده نیست که هدف قرار دادن کودکان، مردم و نیروهای از جان گذشته و حافظ یک ملت جنایتی است، که دستهای دشمنان قسم خورده این مرز و بوم در آن پیدا است. این جنایتها و اقدامات خصمانه، همانگونه که در گذشته نتوانسته است وحدت اقوام گوناگون ایرانی را از بین ببرد، در این زمان نیز کاری از پیش نبرده و  سبب افزایش حس وطن دوستی و اتحاد میان قومیتها و مذاهب مختلف در کشور خواهد شد و مانند همیشه  ملت بزرگ ایران در دفاع از خاک، آب و وطن خویش استوارتر و ثابت قدمتر خواهند بود.
 
این حادثه تلخ و ناگوار را خدمت خانواده‌های محترم داغ دیده ، مردم خونگرم خوزستان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان برای این کشور و مردم روزهای روشن و پر امید را آرزومندم.
 
 
محمدرئوف قادری
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب