امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31973 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

شفاف سازی در مورد هزینه های بازی های آسیایی جاکارتا ایران

خبرایران: مجموع هزینه های اعزام کاروان ورزشی ایران به بازیهای آسیایی 2018 و همچنین بخشی از هزینه های کاروان اعزامی به بازیهای المپیک جوانان اعلام شد.
شفاف سازی در مورد هزینه های بازی های آسیایی جاکارتا ایران

به گزارش خبرایران، پیش از بازی های آسیایی رییس کمیته ملی المپیک وعده داده بود که بعد از پایان این رقابت ها این کمیته برای اولین بار در زمینه هزینه های انجام شده، شفاف سازی کند.
در همین راستا امروز سایت کمیته ملی المپیک مجموع هزینه های اعزام کاروان ورزشی ایران به هجدهمین دوره بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا و بخشی از هزینه های کاروان اعزامی به بازیهای المپیک جوانان بوینوس آیرس را اعلام کرد.
همچنین کمیته ملی المپیک وعده داده هزینه های ارزی نیز به زودی و بعد از بررسی های صورت گرفته در هیات اجرایی به صورت جزیی اعلام خواهد شد.
طبق این جدول کمیته ملی المپیک بیش از ۱۴ میلیارد برای حضور در بازی های آسیایی هزینه کرده که ۲ میلیون دلار به شکل ارزی و با قیمت دولتی ۴۲۰۰ تومانی تهیه شده است.


در این فهرست همچنین آمده است که نزدیک به ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز برای پروازهای تهران به جاکارتا هزینه شده است.  
جالب اینکه از هزینه های اعلام شده، برخی از منابع برای حضور ورزشکاران ایرانی در المپیک جوانان آرژانتین هم استفاده شده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب