امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31910 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جزئیات و زمان برگزاری شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان «سوره» اعلام شد

خبرایران: با انتشار فراخوان شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان «سوره» که آبان ماه 97 برگزار می شود، جزئیات این رویداد فرهنگی و هنری اعلام شد
جزئیات و زمان برگزاری شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان «سوره» اعلام شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی سپهر سوره هنر، حوزه هنری انقلاب اسلامی شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان «سوره» را آبان ماه 1397 در شهر رشت برگزار می کند. شناسایی و جذب استعدادهای ادبی جوان، تبادل اندیشه و تجربه های شاعران و نویسندگان جوان انقلاب اسلامی، جریان سازی در شعر و ادبیات منطبق بر ارزش‌های اسلامی، معرفی و برجسته‌سازی چهره‌های ممتاز عرصه شعر و داستان جوان انقلاب از جمله اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی و هنری اعلام شده است.

 شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان «سوره» در دو بخش اصلی داستان و شعر با موضوع آزاد و بخش ویژه مدح پیامبر و وحدت آبان ماه امسال برگزار می شود. بخش داستان این جشنواره شامل قالب های داستان کوتاه و داستانک یا داستان کوتاه کوتاه)قالبی در داستان نویسی که در حداکثر یک صفحه نوشته می‌شود و در پی کشفی ضربه‌زننده است) و بخش شعر آن شامل قالب های شعر سنتی (کلاسیک)، شعر نو (سپید و نیمایی) و ترانه و سرود است. همچنین علاقه مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی و ادبی می توانند در بخش ویژه با موضوع مدح پیامبر و وحدت، اشعار و داستان های خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد، 15 مهر و زمان برگزاری آن، 27 و 28 آبان ماه در شهر رشت است.

متقاضیان شرکت در شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان «سوره»  می توانند با مراجعه به سایت سپهر سوره هنر(حوزه هنری) به نشانیhttp://www.artfest.ir/   در جریان جزئیات مقررات و شرایط ارسال اثر به این جشنواره قرار بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب