امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31904 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در نمایشگاه ایران‌فارما برگزار می شود؛

فراخوان مسابقه عکاسی با موبایل «فارما فریم»

خبرایران: اولین مسابقه عکاسی با عنوان «فارما فریم» در نمایشگاه ایران‌فارما برگزار می شود.
فراخوان مسابقه عکاسی با موبایل «فارما فریم»

به گزارش خبرایران از دبیرخانه چهارمین نمایشگاه بین‌المللی  ایران‌فارما، اولین مسابقه عکاسی با عنوان «فارما فریم» در نمایشگاه ایران‌فارما برگزار می شود.
هدف این مسابقه جلب مشارکت عمومی در نحوه برگزاری، اعتلای کیفی رویدادهای این نمایشگاه و همچنین تشویق و ترغیب بازدیدکنندگان و غرفه‌داران به ثبت اتفاق­های این رویداد اعلام شده است.

غرفه سازی، چیدمان، مشتری مداری،اطلاع‌رسانی، بهترین قاب عکاسی،عکس گروهی، سلفی با زمینه نمایشگاه، ثبت رویدادهای نمایشگاه،تور دانشجویی از جمله موضوعات مورد توجه برای انتخاب عکس­ها از سوی دبیرخانه اعلام شده است. همچنین  تحت عنوان # ایران-فارما- من هم عکس ها مورد بررسی قرار می گیرند.

شرکت برای تمامی بازدیدکنندگان و غرفه داران در این مسابقه آزاد استف محل عکاسی  نمایشگاه چهارمین رویداد بین المللی ایران فارما  است و کلیه عکس‌هایی که در فضای نمایشگاه ( فضای بیرونی و فضای درونی) عکاسی شده باشد در مسابقه شرکت داده می‌شود.

شرکت در این مسابقه تنها از طریق ارسال عکس موبایلی به دایرکت اینستاگرام نمایشگاه به نشانیiranpharmaexpo@  امکان‌پذیر خواهد بود و  هر شرکت‌کننده در هر روز مجاز به ارسال حداکثر 5 عکس است.

علاقه‌مندان می توانند از 9 صبح تا ساعت 14:00 هر روز نسبت به ارسال عکس اقدام نمایند. ارسال مشخصات شامل نام، نام خانوادگی و شماره تماس ضروری است و اعلام شده است؛ دبیرخانه ایران فارما مجاز به استفاده از عکس‌ها در سایت، گالری تصاویر و سایر موارد تبلیغاتی با ذکر نام عکاس خواهد بود.

هر روز در ساعت 17 و در مقابل غرفه mPharma (D229) به شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی نقدی پرداخت می شود و طی مراسمی از بهترین سه عکس دریافتی تقدیر و به برندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

راه‌های ارتباط با دبیرخانه این موارد عنوان شده اند.

www.iranpharmaexpo.com

شماره تماس: 88203845- 021

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب