امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31898 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۵:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

یارمحمد حسین‌بُر خبرداد؛

نتایح نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا فردا اعلام می‌شود

خبرایران: مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایح نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش حداکثر تا فردا از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود.
نتایح نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا فردا اعلام می‌شود

یارمحمد حسین‌بُر مدیر کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با فارس در خصوص نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش که قرار بود تا آخر هفته گذشته اعلام شود، اظهار کرد: آخرین اصلاحات اعلام نتایج انجام شد و امروز به سازمان سنجش ارائه شد.

وی ادامه داد: بر این اساس، نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش(ماده ۲۸) شاید امشب و حداکثر تا فردا از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شود.

به گزارش فارس، در آزمون استخدام آزاد سال 1397 تعداد 324880 شرکت کننده در جلسه آزمون برای جذب در آموزش و پرورش به رقابت پرداختند که از این تعداد 50378 نفر موفق به احراز حدنصاب نمرات آزمون شدند و با توجه به ضوابط اجرایی آزمون و اعلام دو برابر ظرفیت رشته شغل مورد نیاز تعداد 25421 نفر به مرحله بررسی مدارک دعوت شدند؛ که در نهایت 23645 نفر واجد شرایط در مرحله مصاحبه حضور داشتند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب