امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31801 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۳:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دبیر ستاد اربعین اعلام کرد؛

قیمت ویزای اربعین 97 مشخص شد + جزئیات

خبرایران: دبیر ستاد اربعین گفت: در جلسه‌ای که امروز در بانک مرکزی با حضور مسئولان سازمان حج و زیارت برگزار شد قیمت ریالی ویزای اربعین مشخص شد.
قیمت ویزای اربعین 97 مشخص شد + جزئیات

شهریار حیدری در گفتگویی با اشاره به صدور ویزای اربعین با دلار تعادلی که در سامانه نیما (حدود 8500 تومان) قیمت‌گذاری شده است، گفت: در جلسه‌ای که امروز در بانک مرکزی با حضور مسئولان سازمان حج و زیارت برگزار شد قیمت ریالی ویزای اربعین مشخص گردید که روز شنبه رسماً اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه دلار از چرخه اربعین خارج شده و مبنای تمام هزینه‌ها با دینار خواهد بود، گفت: قرار شد معادل 41 دلاری که باید برای صدور ویزای اربعین پرداخت شود تبدیل به قیمت دینار عراق شده و زائران اربعین معادل ریالی آن را پرداخت کنند.

دبیر ستاد اربعین خاطرنشان ساخت: سفارت عراق در جلسه‌ای که با مسئولان ستاد اربعین متشکل از نهادهای مسئول از جمله وزارت کشور، سازمان حج و زیارت و بانک مرکزی داشت موافقت کرد که هزینه ویزای اربعین مشخصاً با دینار محاسبه شود.

حیدری در خصوص افزایش هزینه‌های سفر اربعین هم گفت: تلاش‌هایی در حال انجام است تا با کاهش برخی هزینه‌ها از جمله بیمه و خدمات هلال احمر هزینه زائران اربعین کاهش یاب

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب