امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31795 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

به کاربران فضای مجازی ارائه خواهد کرد؛

خدمات متنوع تبیان در ماه محرم

خبرایران: موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم، خدمات و برنامه های ویژه خود در این ماه را به کاربران فضای مجازی ارائه خواهد کرد.
خدمات متنوع تبیان در ماه محرم

به گزارش خبرایران از روابط عمومی موسسه تبیان، معاونت شبکه های اجتماعی در آستانه فرا رسیدن ماه های محرم و صفر اقدام به برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و آئینی کرده است که از آن جمله می توان به برگزاری سومین دوره مسابقه کتابخوانی کربلا جاریست، با محوریت کتاب «ده گفتار» اثر حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی اشاره کرد که به صورت روزانه در دهه اول ماه محرم برگزار خواهد شد.

سوالات این مسابقه کتابخوانی به صورت روزانه و از هر یک از گفتارهای کتاب مذکور طرح خواهد شد. به 10 نفر از کاربران شرکت کننده در مسابقه کتابخوانی که بیشترین تعداد مشارکت در 10 روز اجرای مسابقه را داشته باشند (حداقل 8 روز) و به سوالات مطرح شده پاسخ صحیح داده باشند، به قید قرعه جوایز نفیسی تقدیم خواهد شد.

همچنین با توجه به برگزاری موفق دو دوره مسابقه عکاسی کربلا جاریست، سومین دوره این مسابقه را در ماه محرم و صفر برگزار می گردد. عکاسان مبتدی و حرفه ای می توانند آثار خود را از آغاز ماه محرم تا پایان ماه صفر در موضوعات پیشنهادی:  مراسم و محافل مذهبی و عاشورایی، آماده سازی هیئات و تکایا در ماه محرم، جلوه شهر و روستا در ایام محرم و صفر، نگاهی نو و خلاقانه به واقعه عاشورا، حضور اقشار مختلف مردم در مراسم سوگواری، کودکان و نوجوانان عاشورایی، پیاده روی اربعین و زوایای نادیده از این حرکت عظیم و پرشور و سایر موضوعات مرتبط، برای باشگاه کاربران تبیان ارسال کنند.

داوری آثار و اعلام منتخبین مسابقه پس از پایان ماه صفر و از طریق اطلاعیه باشگاه کاربران تبیان انجام خواهد شد.

«سومین مجله دانلود ویژه ماه محرم» به عنوان خدمتی دیگر از باشگاه کابران تبیان در ماه محرم رونمایی شده است. این ویژه نامه شامل نرم افزارهای مذهبی و اپلیکیشن های اندرویدی می باشد که از آن جمله می توان به: برنامه تکیه (کاری از موسسه تبیان)، برنامه مداحی محمود کریمی (محرم 90 تا 96) برای اندروید ، برنامه مداحی میثم مطیعی (محرم 90 تا 96) برای اندروید، برنامه جاذبه حسینی، برنامه زیارت عاشورا برای اندروید، مجموع پنج کتاب مقتل امام حسین (ع) با فرمت HTML و برنامه اشعار ناب محرم و صفر برای اندروید اشاره کرد.

شایان ذکر است که معاونت شبکه های اجتماعی تبیان با دارا بودن بخش‌های متعدد و مختلف کاربرمحور از جمله شبکه اجتماعی، سامانه وبلاگ (تبلاگ)، گنجینه نرم افزاری و بخش مطالب روزانه اعضا، امکانات مناسبی را برای فعالیت در فضای مجازی در اختیار کاربران قرار داده است.

شبکه اجتماعی تبیان به عنوان یک شبکه اجتماعی بومی، سالم و امن، امکان انتشار محتوای ویژه این ایام و  فعالیت کاربران در این حوزه را فراهم ساخته است. کاربران شبکه اجتماعی می توانند علاوه بر مشاهده مطالب، محتوا، تصاویر، صوت، فیلم و ... دیگر اعضا، نسبت به انتشار محتوای مورد نظر خود نیز اقدام نموده و همچنین می توانند پیرامون محتوای منتشر شده با یکدیگر تعامل داشته باشند.

برجسته ترین مطالب، تصاویر و فیلم هایی که توسط کاربران به اشتراک گذاشته شده است، در باکس های پیشنهادی شبکه اجتماعی تبیان و همچنین صفحه  اصلی سایت تبیان به نمایش در خواهد آمد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی و شرکت در مسابقات و برنامه های متعدد به بخش باشگاه کاربران در سایت تبیان www.tebyan.net مراجعه کنید.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب