امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3177 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

انتصاب مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

طی حکمی از سوی رییس سازمان ثبت احوال کشور سیداحمد قشمی به سمت مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منصوب شد.
انتصاب مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

به گزارش خبرایران ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید و قبلی دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات با حضور معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور، معاونین، مشاورین و مدیران سازمان برگزار شد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور در این مراسم با بیان اینکه فعالیت دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اساس کار سازمان است افزود: فعالیت این دفتر بازخورد عملکرد هر حوزه در برنامه راهبردی را نشان می‌دهد و با توجه به این مهم می‌توانیم موفقیت خود در رسیدن به اهداف و فعالیتهای سازمان را تضمین کنیم.

وی یادآوری کرد: تشویق و تذکر توسط این دفتر به استانها در انجام دادن کامل برنامه راهبردی تاثیر فراوانی دارد و این دفتر بایستی ضعفها در ستاد و استان را آسیب شناسی کند.

دکتر محمد ناظمی اردکانی با تقدیر از عملکرد سید احمد قشمی در مدیریت ثبت احوال استان تهران،  احداث ساختمان جدید این اداره کل، ساخت ساختمان جدید اداره ثبت احوال در تجریش و بازسایی ساختمان ادارات ثبت احوال جنوب و غرب را از جمله فعالیتهای عمرانی در دوران مدیریت وی عنوان کرد.

در ادامه سیداحمد قشمی با بیان اینکه دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات یکی از فعالیتهای کلیدی و ابزار مهم برای تصمیم گیری و تصمیم سازی در مدیریت کلان هر سازمان است، اظهار امیدواری کرد بتواند در این سمت جدید نیز به خوبی فعالیت خود را ارائه دهد.

همچنین خانمحمدی مدیرکل سابق دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات نیز به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده این حوزه در دوران مدیریتی خود پرداخت.

شایان ذکر است، پیش از این عزت اله خانمحمدی بعنوان فرماندار شمیران منصوب شده بود.

در پایان مراسم با اهداء حکمی از سوی رییس سازمان ثبت احوال کشور، سیداحمد قشمی به عنوان مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منصوب و مشغول بکار شد.

همچنین از خدمات عزت اله خانمحمدی در سمت مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب