امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 317 تاریخ انتشار: شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به کارگردانی شهرام مکری؛

ماهی و گربه بهترین فیلم جشنواره‌ دوبی شد

خبر ایران : فیلم «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری به عنوان بهترین فیلم دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم دوبی انتخاب شد.
ماهی و گربه بهترین فیلم جشنواره‌ دوبی شد

به گزارش خبر ایران ،در دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «دوبی»، هیات داوران شامگاه گذشته جایزه ویژه خود را به فیلم «ماهی و گربه» اهدا کرد.

جایزه 30 هزار دلاری این جشنواره از سوی هیات داوران به سپهر سیفی تهیه کننده این فیلم اهدا شد.

این فیلم محصول کانون ایران نوین و به تهیه کنندگی سپهر سیفی است.

دهمین جشنواره فیلم دوبی از تاریخ 6 تا 14 ماه دسامبر (15 تا 23 آذر) در امارات برگزار شد. در جشنواره امسال 174 فیلم از 57 کشور جهان به نمایش درآمد که بیش از 100 فیلم در کشورهای عربی ساخته شده بودند.

«ماهی و گربه» در یک سکانس- پلان 130 دقیقه‌ای پس از یک ماه تمرین در مکان مورد نظر، در یک شبانه روز ساخته شد. این فیلم ماجرای گروهی از دانشجویان و جوانان را تعریف می‌کند که در جریان سفر به شمال کشور و حضور در یک اردو درگیر ماجراهایی می‌شوند. فیلمبرداری این فیلم که برای یک پلان سکانس کامل طراحی شده به مدیریت محمود کلاری انجام گرفته است.

فیلم «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری پیش از این نیز جایزه بخش افق‌های جشنواره ونیز و جایزه بهترین فیلم جشنواره لیسبون پرتغال را دریافت کرده بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب