امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31688 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

فردا و با حضور 150شرکت داخلی و خارجی؛

نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک افتتاح خواهد شد

خبرایران: در سال حمایت از کالای ایرانی با حضور بیش از 150 شرکت داخلی و خارجی، نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک با حضور برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح خواهد شد.
نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک افتتاح خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرایران، 15 شهریورماه جاری و با حضور دکتر فرید معاون رئیس سازمان بهزیستی کشور، آقای ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک و چند تن از اعضای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی مجلس شورای اسلامی، نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک آغاز به کار می کند.
براساس این گزارش، هدف از برگزاری نمایشگاه مذکور اطلاع رسانی و معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها در زمینه های رشد و نگهداری کودک، ایمنی، هوش و استعداد، آموزش و سرگرمی های فکری، پوشاک کودک و مادر، روانشناسی کودک و مادر، مراکز خدمات درمانی و همچنین حمایت از کالای ایرانی و مرتبط با نمایشگاه و سایر صنایع و خدمات مرتبط با موضوع مادر و کودک، حمایت از صادرات محصولات ایرانی و توسعه و افزایش صادرات غیر نفتی است.
در حاشیه برگزاری نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک، کارگاه های آموزشی در حوزه خود مراقبتی، فرزند پروری، سلامت روانی، اختلالات گفتار و خلاقیت و ... نیز برگزار خواهد شد.
همچین تست بینایی سنجی، غربال گری اوتیسم و مشاوره و روان شناسی کودکان و خانواده از دیگر فعالیت های جانبی در این نمایشگاه خواهد بود.
این گزارش می افزاید که فضایی به عنوان شهر بازی نیز در نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک برای استفاده کودکان بازدیدکنندگان و علاقمندان در نظر گرفته شده است.
یادآور می شود که نهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کوک از 15 شهریورماه جاری به مدت چهار روز تا 18 شهریور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و از ساعت .10صبح تا ..18بعدازظهر پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب