امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 3168 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تا 20 اردیبهشت ماه؛

مهلت ارسال آثار در بخش «نمایش» جشنواره طنز سوره تمدید شد

سینما و تئاتر - ایران نیوز24: مهلت ارسال آثار برای بخش "نمایش" هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره، تا شنبه 20 اردیبهشت ماه تمدید شد.
مهلت ارسال آثار در بخش «نمایش» جشنواره طنز سوره تمدید شد
 

به گزارش خبر ایران ، پیش از این، آخرین مهلت برای ارسال آثار در بخش "نمایش" هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره، 15 اردیبهشت ماه اعلام شده بود كه این تاریخ به 20 اردیبهشت تغییر یافت. شركت كنندگان در بخش نمایش می توانند با ارسال 1 تا 2 اثر در این جشنواره شركت كنند.
گفتنی است طبق زمان اعلام شده در فراخوان ،آخرین مهلت ارسال آثار برای دیگر بخش های جشنواره، پایان خردادماه خواهد بود
این جشنواره در بخش های: شعر، نثر، مقاله، داستان كوتاه، نمایش ، عكس، فیلم كوتاه و استند آپ كمدی و با موضوعات  "آزاد" و " الگوی خانواده اسلامی ایرانی، ایران 1404" مردادماه سال جاری برگزار می شود.
 
علاقه مندان برای شركت در جشنواره می توانند آثار خود را به صورت حضوری یا از طریق پست به نشانی: خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه همكف، دبیرخانه مركزی جشنواره ها ارسال كنند. شماره تلفن پاسخ به سوالات فنی هنری: 84172326-021 ( دفتر طنز حوزه هنری) و شماره تلفن دبیرخانه جشنواره:  5-84172204-021اعلام شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب