امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31651 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

استقبال 28هزارشهروند از شادستان منطقه 17

‍خبرایران: امیر محسنی شهردار منطقه 17 تهران از استقبال بیش از 28هزارنفر از شهروندان این منطقه از هجده شب اجرای برنامه شادستان و ابراز رضایت معاون امور اجتماعی و فرهنگس شهرداری تهران و مسئولین ارشد حوزه فرهنگی در بازدید از این جشنواره خبر داد.
استقبال 28هزارشهروند از شادستان منطقه 17

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، امیر محسنی با اعلام این خبر افزود: جشنواره شادستان در طول هجده شب اجرا، به دهکده ای برای اقوام ایرانی تبدیل شده بود و هموطنان عزیزمان از گوشه گوشه این مملکت پهناور، برای به نمایش درآوردن صنایع دستی و فرهنگی شان به دارالشهدای تهران آمده بودند.

شهردار منطقه 17 با اشاره به استقبال بسیار خوب شهروندان از این جشنواره گفت: جشنواره شادستان در هجده شب اجرا ، نمایش موفقی از فرهنگ و هنر ایرانی به اجرا گذاشت و توانست بیش از 28هزار نفر از شهروندان را از این رویداد بزرگ فرهنگی بهره مند کند.

گفتنی ست جشنواره شادستان از 23مردادماه آغاز به کار کرد و در روز عید سعید غدیر خم با اجرای برنامه ویژه به کار خود پایان داد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب