امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31647 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۸:۴۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آغاز طرح رایگان بازدید و خدمات خودرو در محل کاون

خبرایران: طرح رایگان بازدید و خدمات خودرو در محل کاون آغاز شد.
آغاز طرح رایگان بازدید و خدمات خودرو در محل کاون

به گزارش خبرایران، بنابر اعلام کاون، خدمات در محل و بازدیدهای دوره‌ای رایگان در فاصله سه هفته مانده به پایان تعطیلات تابستانی، دو خدمت جدید کاون به شهروندان تهرانی است.

طرح "رایگان آماده سفر شو" که از یازدهم تا انتهای شهریورماه ۹۷ همزمان با فصل پر تردد سفرهای تابستانی به اجرا گذاشته شده، وضعیت عمومی خودرو همچون از باطری، دینام، لاستیک، مایعات و روغن ترمز به صورت رایگان مورد بازدید قرار می‌گیرد و چک لیستی در ملزومات و بایسته‌های ایمنی خودرو در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

خدمات خودرو در محل کاون که با هدف تسهیل تردد تهرانی‌ها با سرویس ایاب و ذهاب رایگان انجام می‌شود شامل همه خدماتی مانند تعویض روغن، لنت، شمع، باتری، انواع فیلتر و...  است که کاون از طریق شعبات ویژه خود در سطح شهر ارائه می‌کند.

برای استفاده از خدمات این طرح شهروندان می‌توانند با ارسال کد ۱۰۰۷ به شماره ۵۰۰۰۲۰۱۵۹۱۷۰۲۰ از خدمات کاون بهره ببرند. برای مشاوره و کسب اطلاعات تخصصی در مورد خودروی خود و اطلاع از سایر طرح‌های شرکت کاون می‌توانند علاوه برمراجعه به وب سایت این شرکت با شماره تلفن ۷۲۴۱۷۰۰۰ نیز تماس بگیرند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب