امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31602 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور برگزیدگان درکتابخانه عمومی محقق حلی؛

آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رضوی در تهران برگزار می‌شود

خبرایران: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران گفت: آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رضوی با حضور برگزیدگان مسابقه فردا در کتابخانه عمومی محقق حلی شهر تهران برگزار می‌شود.
آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رضوی در تهران برگزار می‌شود

علی نیکنام مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران در گفتگو با روابط عمومی اداره کل اظهار داشت: آیین اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با تقدیر از سه گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف این جشنواره ترغیب مردم به کتابخوانی و به صورت خانوادگی در فضایی کاملاً فرهنگی و صمیمی و در راستای خدمت به جامعه اسلامی و زنده نگهداشتن یاد و نام عترت پاک پیامبر(ص) است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران عنوان کرد: با تلاش همکاران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ادارات کل استان‌ها برگزاری این جشنواره بزرگ و خانواده محور، سبب معرفی خدمات کتابخانه‌های عمومی و فعالیت‌های آن به شکلی مطلوب شد.

نیکنام گفت: به علت عدم دسترسی ساکنین مناطق محروم و کم برخوردار به کتاب‌ها، روسای شهرستان ها و کتابداران با حضور در روستاها و بخش های تابعه برگه های مسابقه را در بین علاقمندان به مکتب رضوی توزیع کردند تا فرصت برابر برای همگان فراهم شود.

وی با اشاره به شرکت 24849 نفر از شهروندان تهرانی در این جشنواره اظهار داشت: مراسم اختتامیه فردا ساعت 9:30 صبح با حضور مقامات ارشد نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دیگر مسئولان استانی به همراه تقدیر از برگزیدگان در سالن اجتماعات کتابخانه عمومی محقق حلی به نشانی میدان شوش، خیابان ری، قبل از پارک کوثر، نبش خیابان محمد یزدی برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی تهران بزرگ با اداره کل کتابخانه‌های عمومی برای برگزاری هشتمین جشنواره رضوی همکاری بسیار خوبی داشتند.

نیکنام خاطر نشان کرد: تعامل دستگاه‌ها و نهادها با یکدیگر و همدلی و دغدغه مندی در حوزه کتاب و ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و همچنین انجام تبلیغات و اطلاع رسانی به موقع سبب استقبال مردمی از این جشنواره نسبت به سال گذشته شد.

وی گفت: از مجموع 24849 نفر از شرکت کنندگان در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی 3305 نفر اینترنتی و 21589نفر مکتوب بودند و بخش مکتوب هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیشترین آمار شرکت کنندگان را به خود اختصاص داد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب