امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31561 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

​بانک صادرات ایران قهرمان مسابقات کشتی شبکه بانکی شد

خبرایران: بانک صادرات ایران در مسابقات کشتی شبکه بانکی کشور که به مناسبت گرامیداشت روز کشتی به میزبانی بانک ملی ایران برگزار شد، توانست به عنوان قهرمانی دست یابد.
​بانک صادرات ایران قهرمان مسابقات کشتی شبکه بانکی شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این رقابت‌ها، کشتی‌گیران چهار بانک صادرات ایران، ملی، ملت و تجارت در پنج وزن و زیر نظر داوران بین‌المللی فدراسیون کشتی با هم به رقابت پرداختند که بانک صادرات ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
کشتی‌گیران بانک صادرات ایران در اوزان ٧٠ و ٨٢ کیلوگرم، مقام قهرمانی و در وزن ٦٠ کیلوگرم مقام دوم و در وزن ٩٦ کیلوگرم مقام سوم را کسب کردند و در مجموع و با کسب بیشترین امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافتند.
حسین عسگری از اداره کل تدارکات، علی سلمانی از اداره کل خزانه‌داری، شهریار شهریاری و امین ونایی از اداره کل حفاظت فیزیکی، مرتضی شعبانی از شعب شمال تهران و مجتبی حسین‌پور از استان مازندران بانک صادرات ایران، به مربیگری فریدون مدنی و سرپرستی مهدی رشیدی موفق شدند در این دوره از مسابقات افتخارآفرینی کنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب