امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31534 تاریخ انتشار: دوشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر حسین ظریف‌منش خبرداد؛

نماز روز عید سعید غدیر اقامه خواهد شد

خبرایران:دکتر حسین ظریف‌منش مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر اعلام کرد، نماز عید غدیر در اغلب مراکز استانها و شهرها برگزار خواهد شد.
نماز روز عید سعید غدیر اقامه خواهد شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بنیاد بین‌المللی غدیر؛ دکتر حسین ظریف‌منش مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر اعلام کرد، نماز عید غدیر در اغلب مراکز استانها و شهرها برگزار خواهد شد.
دکتر حسین ظریف‌منش مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر با اشاره به اهمیت نماز عید غدیر گفت: آن‌چه که از روایات برمی‌آید، نماز عید غدیر دارای فضیلت بسیار زیادی است به‌طوری که امام صادق(ع) در این‌باره می‌فرمایند: « هرکس نماز عید غدیر را به پا دارد، همانند کسی است که در آن روز( واقعه غدیر خم) حضور پیدا کرده است»...
ظریف‌منش افزود: برپایی نماز عید غدیر در تهران در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به امامت امام جمعه موقت تهران حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی از ساعت 11 صبح اقامه خواهد شد.
همچنین این نماز در حرم مطهر حضرت صالح بن موسی الکاظم(ع) «امامزاده صالح تجریش» نیز با حضور پرشور مردم اقامه خواهد شد، لذا از عموم مردم دعوت به عمل می‌آید جهت شرکت در این نماز پرشکوه حضور به هم رسانند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب