امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31519 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جارکاتا؛

سهراب مرادی عضو تیم وزنه برداری «بیمه رازی» رکورد یکضرب جهان را شکست

خبرایران: سهراب مرادی عضو تیم وزنه برداری بیمه رازی و نماینده وزن ۹۴ کیلوگرم ایران در رقابت های وزنه برداری بازی های آسیایی ۲۰۱۸ که در شهر جاکارتا اندونزی جریان دارد، روز شنبه ٣ شهريورماه، توانست ضمن شکستن رکورد یکضرب جهان مدال طلای این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد.
سهراب مرادی عضو تیم وزنه برداری «بیمه رازی» رکورد یکضرب جهان را شکست

مرادی که مدال طلای بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو و جهانی ۲۰۱۷ جهان را در کارنامه افتخارات خود دارد، روز شنبه ۳ شهریور ماه، توانست با مهار وزنه ۱۸۹ کیلوگرمی پس از ۱۹ سال یک کیلوگرم رکورد یکضرب جهان را بهبود ببخشد.

این رکورد پیش از این با ۱۸۸ کیلوگرم متعلق به «آکاکیوس کاکیاشویلی» یونانی بود که در پیکارهای جهانی سال ۱۹۹۹ آتن به ثبت رسیده بود.

مرادی که با پیراهن تیم بیمه رازی در رقابت های لیگ برتر وزنه برداری باشگاهای ایران روی تخته می رود، با این رکوردشکنی نام خود را به عنوان نخستین رکورد شکن رشته وزنه برداری در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ به ثبت رساند تا با این حساب رکورددار هر سه حرکت یک ضرب، دو ضرب و مجموع دسته ۹۴ کیلوگرم جهان باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب