امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31499 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۷:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سرگردانی و عصبانیت مردم در شب عید؛

لغو کنسرت رایگان بهنام بانی در شهر ری

خبرایران: کنسرت رایگان بهنام بانی در شهر ری با وجود استقبال شدید مردم، بدون اطلاع رسانی لغو شد تا موجب سرگردانی و عصبانیت علاقه مندان به این خواننده در شب عید سعید غدیر خم شود.
لغو کنسرت رایگان بهنام بانی در شهر ری

به گزارش خبرایران،در راستای برنامه ریزی شهرداری تهران جهت اجرای کنسرت های رایگان در نقاط مختلف این شهر، قرار بود کنسرت بهنام بانی، خواننده پاپ ویژه عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت در شهر ری و در مجتمع قمر بنی هاشم برگزار شود.

در همین راستا، در نقاط مختلفی از مناطق 22 گانه شهرداری تهران بنرهایی با این مضمون جهت اطلاع رسانی به مردم نصب شده بود.

طبق برنامه ریزی و اطلاع رسانی صورت گرفته، مردم زیادی از نقاط مختلف تهران از شمال تا جنوب و حتی حاشیه های این شهر راهی شهر ری شدند تا در این کنسرت حضور داشته باشند به طوریکه خیابان های منتهی به مجتمع فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم با ترافیک بسیار شدیدی رو به رو شد اما برخلاف برنامه ریزی کنسرت این خواننده که قرار بود ساعت 20:30 برگزار شود، لغو شده  و علاقه مندان با درهای بسته این مجتمع رو به رو شدند.

این اتفاق در حالی رخ داده که تاکنون هیچ گونه اطلاع رسانی بابت لغو این کنسرت صورت نگرفته و همین موضوع موجب سرگردانی و عصبانیت مردم شد تا آن ها با ناراحتی این شهر را ترک کنند. مشخص نیست چرا مسئولان شهرداری در شب عید سعید غدیر خم موجب ناراحتی مردم که با بچه های خردسال خود به شهر ری آمده بودند، شده است.

به گفته نگهبان این مجتمع، شهرداری مانع از برگزاری کنسرت بهنام بانی در این شهر مذهبی شده است اما تاکنون مسئولان اظهارنظری در این باره نداشتند.

بدون شک اگر بنا بود به هر دلیلی این تصمیم گرفته شود، باید اطلاع رسانی صورت می گرفت تا مردمی که در شلوغ ترین ساعات تهران از کار و زندگی خود زده و به شهر ری آمده بودند، سرگردان نشوند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب