امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31384 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۳:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر علی نوذرپور خبرداد؛

انتصاب مدیران در شهرداری منطقه۲۲ بر اساس شایسته سالاری بوده است نه توصیه افراد

خبرایران: شهردار منطقه۲۲ گفت: امروزه پارتی‌بازی در استخدام و انتصاب سازمان‌ها یکی از مشکلاتی است که جامعه از آن رنج می‌برد. این مسئله با توجه به افزایش نرخ بیکاری و کمیاب شدن مشاغل موجود در جامعه، حساسیت شدیدتری را بر می‌انگیزد.
انتصاب مدیران در شهرداری منطقه۲۲ بر اساس شایسته سالاری بوده است نه توصیه افراد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، دکتر علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ در جمع کارکنان برتر مرداد ماه منطقه۲۲ ضمن تقدیر از تلاش کلیه همکاران در واحدهای مختلف در ماه های گذشته در سخنانی اظهار کرد: بی شک تحقق اهداف و برنامه ها در یک مجموعه در سایه اتحاد و یکدلی کلیه کارکنان آن محقق خواهد شد و ایجاد موفقیت و اتفاقات بزرگ و موثر تنها در سایه اراده و خواست یک شخص به عنوان مدیر مجموعه شکل نخواهد گرفت. 

نوذرپور در ادامه این جسله اظهار داشت: شناسایی قابلیت ها و توانمندی های تک تک کارکنان مجموعه شهرداری تهران در زمینه های مختلف کاری مستلزم این مهم است که ما به عنوان مدیران شهری در راه شناسایی این قابلیت ها اهتمام بورزیم.
وی گفت: نیروی انسانی مهم‌ترین سرمایه سازمان‌ها است و هرچه این سرمایه از کیفیت مطلوب و بالاتری برخوردار باشد، موفقیت، بقا و ارتقاء سازمان بیشتر خواهد شد. بنابراین، توجه به بهبود کیفی منابع انسانی در سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا این اقدام منافع دوجانبه‌ای برای سازمان و افراد در پی دارد.
شهردار منطقه۲۲، در ادامه با اشاره به نقش موثر بانوان در جامعه خاطرنشان کرد: حضور بانوان یک جامعه و مشارکت فعال آنها امکان پیشرفت و ترقی آن را امکان پذیر می سازد. این امر یک تجربه در دنیای امروز و باور قلبی بنده است. در منطقه ۲۲ باید به سمت و سویی برویم که امکان زندگی بهتر برای خانواده ها با تکیه بر بانوان و کودکان محقق شود.
نوذرپور بوجود آوردن افکار نو و ایده های خلاقانه درشهرداری منطقه را خواستار شد و گفت: بنده معتقد هستم تنها مدیران یک مجموعه نباید نسبت به موضوعات سازمان برنامه ریزی کنند و تمامی همکارانی که در این سازمان کار می کنند وظیفه دارند تا با ارائه برنامه ها و پیشنهادات مجموعه را در رسیدن هر چه بهتر وظایف کمک کنند.
وی با بیان اینکه در سازمان‌های رشد یافته و یا درحال رشد شایسته سالاری از اهمیت خاصی برخوردار است گفت: بنده در منطقه تلاش می کنم تا شایسته ترین افراد را شناسایی، جذب و حفاظت کنم و به هیچ وجه از توصیه ها و سفارشات برای انتخاب و ارتقاء کارکنانم استفاده نمی‌کنم.
شهردار منطقه۲۲تاکید کرد: متاسفانه در برخی از شبکه های اجتماعی در خصوص انتخاب مدیرانی چون آقایان رباطی قائم مقام منطقه۲۲ و خامسیان مدیر روابط عمومی منطقه۲۲ و همینطور خانم لوک زاده بوجود آمده که در اینجا این اخبار را تکذیب کرده و اعلام می‌دارم که این انتصابات مبتنی بر شایسته‌سالاری و شایسته‌گزینی است. این شایستگی‌ها شامل دانش، مهارت‌ها، توانایی‌ها، به همراه سازه‌هایی نظیر ارزش‌ها، انگیزش، نوآوری و کنترل خود می‌باشد و هیچکدام از این عزیزان بر اساس توصیه اشخاص منصوب نشده اند.
نوذرپور تاکید کرد: متاسفانه به دلیل برخی از شایعات کاری ها و سوء مدیریت ها که در دوره گذشته در شهرداری تهران رخ داده است اعتماد مردم نسبت به این سازمان کم شده است و ما باید با مراقب در رفتارمان و حرکت در چارچوب موازین اداری و قانونی این اعتماد و سرمایه های اجتماعی را به جامعه برگردانیم.
نوذرپور در پایان به همکاران خود توصیه کرد: حضور و مشارکت فعال مردم در شهر به عنوان یک سازمان اجتماعی، آن را از سایر مناطق شهری متمایز می سازد.پس ما در مجموعه شهرداری باید به بهانه های مختلف امکان حضور مردم در محلات را فراهم کنیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب