امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31311 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آخرین مهلت افتتاح حساب چهارمین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک آینده؛ سی و یکم شهریورماه سال 1397

خبرایران: سی­­و­­یکم شهریـورماه سال 1397؛ آخریـن فرصت برای افتتاح حـساب قرض­الحـسنه پس­­­انداز و شرکـت در قرعه­کشی این دوره از جشنواره قرض­الحسنه بانک آینده است.
آخرین مهلت افتتاح حساب چهارمین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک آینده؛ سی و یکم شهریورماه سال 1397

در این دوره از جشنواره، مشابه رویدادهای پیشین برگزار شده توسط بانک آینده، میلیاردها ریال جوایز ارزشمند و نفیس برای ده­ها هزار نفر از دارندگان حساب­های قرض­الحسنه پس­انداز، در نظر گرفته شده است. این طرح از ابتدای خرداد ماه سال­جاری آغاز شده و تا سی­و­یکم شهریورماه سال 1397، ادامه دارد. ضمناً، دوره امتیازدهی نیز یک­ساله و از تاریخ 01/07/1396 الی 31/06/1397 بوده؛ که به ازای هر 100.000 (یک­صد هزار) ریال، در هر روز یک امتیاز به صاحب حساب، تعلق خواهد گرفت. حداقل موجودی برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی، مبلغ یک میلیون ریال و افزایش موفقیت سپرده­گذاران در قرعه­کشی، منوط به ماندگاری وجوه طی دوره است.

گفتنی است؛ جوایز اصلی این دوره شامل: 20 (بیست) کمک هزینه خرید واحد مسکونی هر کدام به ارزش یک میلیارد ریال، 150 (یک­صدوپنجاه) دستگاه خودروی سواری پژو پارس و هم­چنین 200 (دویست) کمک هزینه خرید صنایع دستی در نظر گرفته شده است. بدیهی است؛ میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر، به برندگان خوش شانس چهارمین دوره از جشنواره حساب­های قرض­الحسنه پس­انداز بانک آینده، اهدا خواهد شد.

یادآوری می­نماید؛ جوایز برندگان قرعه­کشی سومین دوره حساب­های قرض­الحسنه بانک آینده در سال 1396، شامل: 10 (ده) کمک هزینه خرید مسکن هر کدام به ارزش یک میلیارد ریال، 50 (پنجاه) دستگاه خودروی رنو ساندرو، 750 (هفتصدوپنجاه) کمک هزینه خرید صنایع­دستی، به همراه میلیاردها ریال جوایز نقدی و غیرنقدی بود که پس از قرعه­کشی در بیست و ششم مهرماه سال 1396، طی مراسمی در بیست و هفتم آذرماه همان سال، به برندگان خوشبخت، اهدا گردید.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب