امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31234 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

وحیدرضا محمدی مطرح کرد؛

گردهمایی تشکل های غیر دولتی در منطقه 15

خبرایران: وحیدرضا محمدی شهردار منطقه 15 از گردهمایی تشکل های غیر دولتی سلامت محور برای معرفی اهداف و دستاوردهای خود در بوستان ولی عصر (عج) خبر داد.
گردهمایی تشکل های غیر دولتی در منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، وحیدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: جشنواره تشکل های سلامت محور همزمان با گرامیداشت روز تشکلها و مشارکتهای اجتماعی برگزار می شود.

وی اضافه کرد: 13 نهاد غیر دولتی شامل بیمارستان مهدیه، مرکز مشاوره منطقه 15، مدرسه ناشنوایان اندیشه، بهزیستی شهرری، شرکت آنکال پارس، موسسات بهبود سلامت، سلامت مادر، انجمن سلامت روان، همیاران سلامت محله اتابک، نیکوتین های گمنام، نارانان و NA  جنوب شرق در این جشنواره حضور دارند.

محمدی در ادامه با تاکید بر نقش موثر سازمان های مردم نهاد و سمن ها در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: این روز بهانه خوبی است تا با ایجاد بستر مناسب و زمینه تعامل، ظرفیت های ارائه خدمات شناسایی و  بهره برداری شود.

بر پایه این گزارش، در همین روز نشست هم اندیشی و تقدیر از فعالان حوزه سلامت نیز با حضور شهردار منطقه، سرپرست معاونت اجتماعی و فرهنگی ، مدیر و کارشناسان اداره سلامت، دبیران 11کانون سلامت منطقه و نهاد های غیر دولتی و سمن ها  دوشنبه 22 مرداد برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، جشنواره تشکل های غیر دولتی سلامت محور دوشنبه 22 مرداد از ساعت 18 عصر در بوستان ولی عصر (عج) ناحیه یک برپاست.

 


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب