امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 31174 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱:۵۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اقدام خلاقانه منطقه 15 در مدیریت بوستان ترافیک منطقه 15

خبرایران: شهرداری منطقه 15 برای نخستین بار در یک اقدام خلاقانه رویکرد مدیریت اداره بوستان آموزش ترافیک را از پیمانکاری به صورت امانی تغییر داد.
اقدام خلاقانه منطقه 15 در مدیریت بوستان ترافیک منطقه 15

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 15 ، مسعود لواف زاده سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: در راستای تحقق تدابیر شهردار منطقه و به منظور اجرای اهداف بهبود فرایندهای ارتقای فرهنگ آموزش ترافیک؛ پیمانکار مجموعه حذف وکارشناسان متخصص حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک، آموزشهای ترافیکی را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.

لواف زاده خاطر نشان کرد: در رویکرد جدید پارک آموزش ترافیک منطقه به عنوان یکی از پارکهای موضوعی (پارک اقماری) شهر تهران اداره می شود و با برقراری تعاملات لازم شهروندان شهرکهای اقماری در این بوستان حضور یافته و خدمات و آموزشهای ترافیکی به آنان داده می شود.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه یادآور شد: فرآیند بهبود یافته ارتقاء فرهنگ ترافیک برای نخستین بار در بوستان آموزش ترافیک منطقه 15 اجرایی شده است. 

وی در ادامه اظهار داشت: در این راستا  با رویکرد آموزش مفاهیم ترافیکی شهرکهای اقماری انتخاب و مفاهیمی نظیر ایمنی ترافیک ،آموزش تردد صحیح ،آشنایی با مفاهیم پایه ای ترافیک و آموزش دوچرخه سواری که به عنوان یکی از مهمترین مدهای حمل و نقل پاک  است به عنوان سر فصلهای آموزشی بوستان آموزش ترافیک منطقه به مراجعه کنندگان آموزش داده می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب